Jump to content

Ryfylketreffet 2011


Sleipner93

Avstemning dato  

92 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Jeg er stygt redd for at ingen av helgene passer for meg.... :discuss:

Men stemte 17-19/6, da dette fremdeles passer best.

 

Håper også at treffet blir lagt til et annet sted enn Ryfylkerådets brygger eller gjestehavner.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Bare 11 som har stemt... :lipseal:

 

Ka skjer? Kor e dåkkår Rogalendingår?

Jeg oppdaget ikke umidelbart at dette var blitt en poll, for når du trykker deg inn i tidligere lest tråd havner du nederst, og ser ikk pollen som ligger i topp.

 

Hva med å legge til et alternativ som ikke binder opp noen plass. Har ingen mening om plass, men passer kun siste helgen pga sydentur.

Har ikke vært med før, men siden kunne jo vært kjekt å bli kjent med andre båtfolk.

Samme her. Begge helger passer foreløpig, og alle stedene også.

Valgte derfor å ikke stemme, men overlate til de som har begrensninger på dato o.l.

 

Mao, har ikke stemt, men regner med å stille.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Buøy i Ryfylke - ikke byøyene... :thumbsup:

 

Bra! Jeg begynte å lure på om siddisene egentlig ikke liker å være på båttur, siden dere ville ha treff midt i byen... :lol:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Siden jeg nå har rotet meg inn her....

 

Buøysundet er genialt for de aller minste. Det er en liten tarm hvor de kan leke i vannet finne ting og tang. Går oss voksne til leggen på høyvann. Ved lavvann er det tørt.

Men siden jeg ikke tror jeg har sb maskin i gang innen den tid så stemmer jeg for Kvitsøy. Det er mulig å slå opp telt der. For de som ikke har vært der ute tror jeg dette kan være et veldig godt alternativ da de har det samme for de minste, men også litt for de eldre ungene.

Kvitsøy er nok det som gir flest noe å gjøre. Legge vi oss på den kommunalekaien (syd) så vil vi nok få plassen i fred.

Fint om Sleipner eller Seilaren ringer meg da jeg har kontakter på Kvitsøy slik at vi får strøm på kaien.

 

Vi gleder oss til enda et vellykket treff!!

Link to post
Share on other sites

Skal vi legge en frist for avstemmingen, f.eks 15/5...? Greit å få det avklart i god tid. Forøvrig kun første helg som passer for oss...

Ja. Vi må snart få dette avklart.

Da har folk 4 dager til å tenke på...

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Er akkurat blitt båtløs så om været blir bra så tar jeg kanskje en kjapp tur innom treffet med Daskekladden.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Se her ja! ryfylketreff.... det må jeg få med meg.

Fikk opplivet min gamle profil her på forumet igjen når jeg så dette. har ikke brukt den på fem år! hadde helt glemt ut dette forumet... men det skal det bli ordnings på nå.

Skal ta å presentere meg i egen post litt senere. Men vi er fire i båten på 35 fot. to er under 6år, og vi går i halvplan.

Har besøkt alle plassene som er aktuelle for treffet, og blir med uansett bare det klaffer med tiden

Link to post
Share on other sites

Jeg har hatt et lite ansvar for treffet tidligere, siden jeg dro igang det hele.

Men i år har jeg sagt at jeg ikke vil ha ansvar for treff, og at jeg mest sannsynlig ikke kan stille selv.

 

Så jeg hadde håpet noen andre ville ta ansvaret for å be om å få tråden limt, laget litt program for helgen OSV.. :thumbsup:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...