Jump to content

Ryfylketreffet 2011


Sleipner93

Avstemning dato  

92 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Ser ut for at det er Buøy som er stedet, men det er dødt løp mellom de to datoene.

 

For meg passer begge datoer, så det er samme for meg, men vi bør vel forsøke å ta en avgjørelse ? Er det noen som har to strå i litt ulik lengde som vi kan benytte i besluttnings prosessen :tongue:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Vi skulle ha stoppet avstemmingen på en måte, fristen var jo satt til den 15/5, men for all del Nå er det jo nærmere den datoen den passer for oss, som er den første helgen. Men venter på noen tar ansvar og setter foten den, enten trådstarter (må føle ansvar siden har laget poll, og startet tråden) eller Treffgeneralen selv :wink:

 

Vi kommer 4-5 stk om det blir første helgen, andre helger utgår desverre for vår del.

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Nå er det jo nærmere den datoen den passer for oss, som er den første helgen.

Skylder ikke du en premie? :lol:

Da er jo det grunn til å legge treffet til den første helgen :wflag:

 

Blir det den første helgen kan også jeg bli med. Så nå vurderer jeg sterkt og bare slå igjennom og ta en besluttning. Siden ingen andre viser interesse for å ta ledelsen...

 

Problemet med avstemningen var at det kun var mulig og krysse av en helg. Dermed har mange som kan begge helgene bare stemt på en av dem, eller ikke stemt i det heletatt. Så avrøystinga ovenfor er egentlig verdiløs... :ghost:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Skylder ikke du en premie? :

 

hehe..jo det stemmer, har ikke glemt det. Og siden jeg ikke kom i fjor (grunnet været) så har den vel rentet og renterentet seg :smiley:

 

Tror du bare må skjære igjennom å ta ansvar, og banke datoen.

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke stemt, siden både dato og sted var uviktig for meg, jeg kunne begge datoer.

Det betyr at jeg 'egentlig' har igjen stemmen min :giggle:

 

Jeg stemmer da på første helgen, siden det da sikrer oss 2 ekstra deltakere og en premie til arangementet :thumbsup: .

 

Og da er det kanskje nok til å få den stemmen overvekt som skal til ?

 

Er det noen som absolutt IKKE kan den helga, og som synes en slik avgjørelse er dumt ?

 

:flag_bp:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Så bra :thumbsup:

 

Jeg får det travelt med å flytte, har akurat kjøpt hus, så vi må stå på litt så vi er ferdig med flyttesjauen før treffet.

 

Men praktisk at traffet skal være på Buøy da, siden jeg har kjøpt hus på Hundvåg :lol:

(neida, jeg vet det ikke er den Buøy, bare kødda..)

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Jeg har nå i flere uker bedt noen ta ansvar for årets treff, og ingen melder seg. Jeg har i dag snakket med trådstarter, og vi har bestemt å legge treffet til 17-19 juni uanhengig av hva stemmene i denne tråden sier. Alternativet ser ut til å bli avlyst treff.

Treffet blir på Byøy som i 2009. Jeg kommer til å starte en ny tråd for treffet i kveld.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...