Mouche Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Så nå er det plutselig ikke asylsøkerne som er problemet lenger? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
bukt Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Så nå er det plutselig ikke asylsøkerne som er problemet lenger? har aldri sagt at asylsøkerene står for båttyverier , fortell meg hvor jeg har ytret det Men siden du nevner asylsøkere så kan jeg gjerne nevne at de har de blitt et stort problemet her i byen og omegn etter at asylmottaket kom for et år siden... politi har måtte gå ut i media å advare fok at de må låse dører grunnet personer fra mottaket som går inn og stjeler, og da er det ille da politiet ikke ser anne utvei enn å gå ut og advare mot en gruppe mennesker. Florerer av butikktyverier, annen vinningskriminalitet og dopsalg her grunnet dette nå... kan gjerne dra en diskusjon på det men det har lite med tråden å gjøre... Men har du interesse så søk på ringblad.no så finner du mye på dette. I påsken var det masseslagsmål med slagvåpen og kniver rundt små barn og de fikk bare bot skulle likt å sett hva slags straff jeg hadde fått hvis jeg hadde tatt med min venn "mr bat" og slått rundt meg , en ting er sikkert det hadde ikke kun vært en bot....garantert ubetinget tvert Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 I påsken var det masseslagsmål med slagvåpen og kniver rundt små barn og de fikk bare bot skulle likt å sett hva slags straff jeg hadde fått hvis jeg hadde tatt med min venn "mr bat" og slått rundt meg , en ting er sikkert det hadde ikke kun vært en bot....garantert ubetinget tvert Kanskje dette er den kosovske/Somaliske måten å feire påske på.. Samme skjedde i Porsgrunn i påsken. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 I Halden og Kosovomåten å feire påske på må det være Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Kanskje dette er den kosovske/Somaliske måten å feire påske på.. Den "originale påskefeiringen" var vel heller ikke uten en viss råskap, både med knivstikking ( spyd?) og opphenging, så kanskje det er slik påsken skal feires ? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.April.2011 Del på Facebook Svart 28.April.2011 Samme skjedde i Porsgrunn i påsken. Nå er vel telemarkinger kjent for både å kunne drikke og å sloss, så akkurat det forbauser vel ingen! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.