Jump to content

Nye tyveriraid?- spotter observert i Kragerø?


dieselfan

Recommended Posts

Så nå er det plutselig ikke asylsøkerne som er problemet lenger?

 

 

har aldri sagt at asylsøkerene står for båttyverier , fortell meg hvor jeg har ytret det :tongue:

 

Men siden du nevner asylsøkere så kan jeg gjerne nevne at de har de blitt et stort problemet her i byen og omegn etter at asylmottaket kom for et år siden...

politi har måtte gå ut i media å advare fok at de må låse dører grunnet personer fra mottaket som går inn og stjeler, og da er det ille da politiet ikke ser anne utvei enn å gå ut og advare mot en gruppe mennesker.

 

Florerer av butikktyverier, annen vinningskriminalitet og dopsalg her grunnet dette nå... kan gjerne dra en diskusjon på det men det har lite med tråden å gjøre...

Men har du interesse så søk på ringblad.no så finner du mye på dette.

 

I påsken var det masseslagsmål med slagvåpen og kniver rundt små barn og de fikk bare bot :headbang: skulle likt å sett hva slags straff jeg hadde fått hvis jeg hadde tatt med min venn "mr bat" og slått rundt meg , en ting er sikkert det hadde ikke kun vært en bot....garantert ubetinget tvert :smash:

Link to post
Share on other sites

 

I påsken var det masseslagsmål med slagvåpen og kniver rundt små barn og de fikk bare bot :headbang: skulle likt å sett hva slags straff jeg hadde fått hvis jeg hadde tatt med min venn "mr bat" og slått rundt meg , en ting er sikkert det hadde ikke kun vært en bot....garantert ubetinget tvert :smash:

 

Kanskje dette er den kosovske/Somaliske måten å feire påske på.. Samme skjedde i Porsgrunn i påsken. :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...