Komodo Svart 30.September.2012 Del på Facebook Svart 30.September.2012 I går mistet jeg bukseknappen i vannet når jeg skulle slå lens på badeplattformen. Ikke så voldsomt imponerende historie kanskje, men utrolig irriterende siden glidelåsen allerede var ødelagt Heldigvis hadde jeg bukseseler Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
is_620 Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 jeg opplevde i sommer en hverdags tragedie hadde satt fra meg en plastpose med matpakke etc på flytebrygga mens jeg gikk ombord for å ordne. i det jeg snur meg ser jeg plastposen legge seg over på siden og min eneste ølboks triller sakte ut av posen , ruller over flytebrygga og plumper i sjøen. fullkommen tragedie - hadde bare denne ene !! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 Jeg har stort sett mista bare capser på sjøen, og faktisk aldrig mista nøkkler eller telefon. har bestandig nøkkler og mobil i lomme med glidelås når jeg går ombord eller i land. Noe verktøy i forbindelse med brygge dugnad er det jo blitt da. I Marinen var det en del som mista ting i sjøen. Den beste var vel han som mista peilekompasset på toppbro til 12.000. sikkert 20.000 nå! hehe. Ellers så mista vi en støvsuger på sjøen. Skipssjefen mente vel kansje at den hadde fått lit hjelp! hehe Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Kjetil1 Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 Mista også verktøy på dugnad. Demonterte gammel brygge i havna en kald dag i februar. Hadde rigget oss med havnas flåte, med strøm til lys og vinkelsliper. Hadde fått meg noen isolerte og tykke hansker som gjorde at grepet rundt vinkelsliperen ble minimalt. Og ved kapping av et rør 5 cm over vannet, hogg vinkelsliperen og spratt ut av hånda. Zapp i sjøen. Sjøen ble hvit rundt vinkleren, og lyset gikk. Fiska vinkleren opp etter kabelen. Hadde heldigvis to til og fikk fortsatt etter sikringen var ordna... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Sofaseileren Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 Spinnakerbom, kokeapparat, strekkfisker, nøkler og diverse verktøy. Og et par mobiltelefoner..... Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 uff ja, det går i mye det samme. Solbriller, fisk, solbriller, fiskestenger, solbriller, sluker, solbriller, capser, solbriller, lommelykter, solbriller, teiner, solbriller... Skulle hatt noen billig briller ja, da hadde jeg sikkert hatt dem evig... Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 En gang mistet fruen meg og en 12 kg dregg over rekka. Stod helt akterut på båten med knekk i ryggen og dreggen i hånden, da gav fruen full spiker fremover. Resten kan man jo tenke seg Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Guest Tobby Svart 2.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2012 En bøtte, var ikke min så kan leve med det:) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 2.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2012 En gang mistet fruen meg og en 12 kg dregg over rekka. Hørtes mistenkelig ut, hadde sovet med ett øye åpent... Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 2.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2012 Jeg har mistet to lag med selvpolerende bunnstoff på to og en halv sesong..... ... i tillegg er vel capser, solbriller, kamera og et barn, gjengangere... Barnet fløt med vest, så vi valgte å plukke det opp igjen. (Smukken ble borte og det var den største krisen til vi kom hjem og fikk funnet frem reservesmokken) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Laholm Svart 22.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2012 Har nok mistet mange ting over årene (et par mobiltelefoner kanskje det rent materialistisk viktigste). Likevel er nok det vi husker best da sønnen vår (godt over anbefalt smokkealder) mistet smokken i do mens han skyldte ned. Vi lo krampaktig og gutten lo med. Vi trodde vi hadd klart å tilintetgjøre traumet hans med å fortelle om at smokken nå hadde blitt skyllet ut i havet der den sikkert gjorde nytte for seg som smokk for en eller annen fisk. Han var veldig glad for å være med på fisketurer, noe som selvsagt slo an hos pappa (kombinasjonen passe gutten/ fisketur var ideell for både meg og generalen). Hans egentlige motivasjon ble klar noen månedere senere da vi hadde fått endel fisk. På veien til land spurte han med stort alvor:"Når tror du vi får fisket den fisken som har smokken min?" Det er i slike stunder pappa sliter noe grusomt med å finne gode svar. Nå (22 år senere) har det blitt en god historie vi alle gleder oss over, og sønnen er fortsatt glad i å være med på fisketur. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.