Jump to content

Jeg har arvet plastsnekke, men vet ikke hvilket merke båten er


glenng

Recommended Posts

Den har aldrig været en Skilsø. :smash:

 

Overbygningenes design (støbt i et efter hvad jeg kan se) og skroget går i retning af en Grimsøy. De designede med relativt lav overbygning og de 3 sideruder i kahyt, og det sammenbyggede vindspejl.

Se evt denne søgning på finn:

Grimsøy på Finn

Hilsen


Peter
Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT


ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook

Link to post
Share on other sites

Jeg tenkte på på at det kunne være en KB, men da jeg sjekket på Finn så ser jeg jo at det må være en sputnik 23! Med god plass i pentryet!!

 

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=27332614 :thumbsup:

 

He he, ikke noe tvil om hva den båten må døpes av neste eier :thumbsup:

Kan sikkert få den signért også :giggle:

Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt.

Link to post
Share on other sites

Jeg tenkte på på at det kunne være en KB, men da jeg sjekket på Finn så ser jeg jo at det må være en sputnik 23! Med god plass i pentryet!!http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=27332614 :thumbsup:

 

Pentry med skogutsikt?

 

Med en maksfart på 67KN må dette vikelig være en "Sputnik" :giggle:

Redigert av jørn (see edit history)
Link to post
Share on other sites

finner ingen sputnik på finn, men om den viser seg å være det så skal den signeres av sjefen sjøl og fylles opp med sputnik kasetter :) finner heller ikke noen comet som likner på overbygget, vanskelige greier det her :/ Og ikke mobb utsikten polarn, syns litt industri kler denne båten godt ,hehe

Link to post
Share on other sites

Arendalsnekka , er det noe som heter det? Om det er en båt fra selvbygg AS i larvik, hva reistrerer jeg den som? hva jeg vil? sikkert et dumt spørsmål men jeg har ikke peil på dette :).. Båten i annonsen er ikke min nei, om du leser første innlegg i denne posten så står det at det første bildet er av min båt (med grå kalesje) mens de andre er av en båt som er lik min.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...