Netics Svart 27.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP :confused: Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Fjordland Svart 27.Juni.2011 Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 Må bare spørre... åpna du bensinpumpa når du rensa den? Den sitter med 2 bolter inn mot blokka, skru den av, blend utløpet til forgasserene og pump med slange belgen. kommer det bensin ut det lille hullet mot blokka er den kaputt. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Netics Svart 27.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 Pumpa er sjekket og renset ja. Så helt fin ut den. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Netics Svart 29.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 Da har jeg byttet simring på veiva og byttet o-ringen på dekselet under veiva. Fortsatt ingen forskjell. Hva faen gjør jeg nå da????????? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Fjordland Svart 29.Juni.2011 Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 kompresjonen er god? toppakning? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Netics Svart 29.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 Komp er flott, mellom 93-97 Psi på kald motor på alle 3 sylindrene. Etter jeg bygget opp hele motoren igjen gikk den som vanlig fint på 3 sylindre, så når jeg skulle få båten i plan gikk den ned på 2 sylindre. Fikk båten alikavel i plan og kjørte ca et minutt, da datt den ned til 1 sylinder og døde ut. Ville IKKE starte og måtte ro iland med 2 padle-årer Har gnist på pluggene, men pluggene er knusk tørre enda jeg har dratt 50 ganger i snora. Sjekket bensintilførselen og den så ut som den var ok. Hva om bensintilførselen er så dårlig at bensinen først ikke kommer opp til den øverste forgasseren slik at den sylinderen dør, så dør nr 2, og da klarer ikke den siste å holde liv i motoren....? Hvordan kan jeg sjekke dette? Hva mere er det som kan gjøre at bensinen ikke kommer fram til sylinderen? Noen forslag? Bruker ikke en krone mer på denne motoren nå... Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Fjordland Svart 30.Juni.2011 Del på Facebook Svart 30.Juni.2011 God komp på kald motor ja, syns du skal sjekke på varm motor også. viss du har kompresjonstester du skrur i plugghullet, så kan prøve og dreie motoren sakte rundt, bygge opp trykk og se om en sylinder dropper trykket kjappere enn de andre. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.