Jump to content

Suzuki DT30 1993 fusker. Hva kan være galt?


Netics

Recommended Posts

Komp er flott, mellom 93-97 Psi på kald motor på alle 3 sylindrene.

 

Etter jeg bygget opp hele motoren igjen gikk den som vanlig fint på 3 sylindre, så når jeg skulle få båten i plan gikk den ned på 2 sylindre. Fikk båten alikavel i plan og kjørte ca et minutt, da datt den ned til 1 sylinder og døde ut. Ville IKKE starte og måtte ro iland med 2 padle-årer :headbang:

 

Har gnist på pluggene, men pluggene er knusk tørre enda jeg har dratt 50 ganger i snora. Sjekket bensintilførselen og den så ut som den var ok.

 

Hva om bensintilførselen er så dårlig at bensinen først ikke kommer opp til den øverste forgasseren slik at den sylinderen dør, så dør nr 2, og da klarer ikke den siste å holde liv i motoren....? Hvordan kan jeg sjekke dette? Hva mere er det som kan gjøre at bensinen ikke kommer fram til sylinderen?

 

 

 

Noen forslag? Bruker ikke en krone mer på denne motoren nå...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...