Jump to content

Hva skjedde med Windyklubben?


guddal

Recommended Posts

  • 4 måneder senere...

Hei,

Jeg ser at det er flere som sliter med å komme inn på WIndy Klubben. Jeg ser også at siden hvist nok skal være oppe å gå igjen. Jeg klarer ikke å aktivere gammel konto. Jeg har akkurat skaffet meg en Windy og vet fra tidligere at det er mye bra på Windy-klubben. Kan derfor godt tenke meg å slenge i et par lapper for at dette skal gå rundt, men Får hverken bekreftelse epost når jeg klikker for å få tilsendt passord, eller noen link til betaling....

Link to post

Hei

Jeg forsøkte å registrere meg akkurat, men fikk aldri noen epost :-) Nå er det slik at jeg har webservere til disposisjon (dog Windows maskiner), backup muligheter og nok båndbredde. Et domene koster også nada, så den kosten blir peanøtter. Er det noen her som har kontaktinfo til eierne/drifterne av siden, så kunne vi slått våre pjalter sammen og fått dette til å rusle igjen?

 

mvh

Windy37GM

Redigert av Windy37GM (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post

Hadde tenkt å bli litt mere aktiv nå når jeg endelig har fått båten plassert utenfor stuevinduet :saint:

Det må jo være et hundretall av disse gode gamle båtene som fortsatt eksisterer.

Det ble vel produsert noe over 200 stk Windy 27, men mange ble jo eksportert. Kanskje over halvparten ?

Min (skrognr. 177) ble kjøpt ny i 1984 av herr direktør Gunnar Block Watne i Sandnes, med to tunge AQAD40 motorer som heldigvis forlengst er borte (derav den dybe vannlinja akter).

 

bilde

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Jeg tilbød meg å rappe det igang på eget jern (har i utgangspunktet tilgang på uendelig jern), men det falt i fisk sist.

Jeg kan godt stå for det tekniske med datamaskiner og greier, men det adminsitartive må en annen vennlig sjel bistå med.

 

mvh

Windy37GM  (forøvrig eier av gm37.no :-) )

Redigert av Windy37GM (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post

Hei, jeg har også prøvd og registrere meg hos windyklubben, fikk ingen epost. kjipe greier.

lagde derfor for noen uker siden en side på facebook som heter windyklubben på facebook https://www.facebook.com/groups/1618783615055005/.

Har ikke promotert eller brydd meg så mye om det endå, helt til jeg kom over denne tråden her :smiley:  dere kan jo gå inn og joine på facebook  :thumbsup:

 

Har også skrevet i beskrivelse i gruppen: 

En gang i tiden fantes det et egnet Windy forum som nett side (windyklubben.com) de som eide den har valgt og ikke drifte den lengre. Har derfor startet denne gruppen i håp om at den kan bli like bra. 

Har de som en gang eide domene Windyklubben.com noe i mot at jeg har stelt navnet og laget denne gruppen så skrik ut

 

Om det er feilskrevet eller ikke (ut i fra hva dere skriver her) vet ikke eg, men jeg får vertfall ikke bli medlem på nettsiden.

Link to post

Har denne gruppen jeg, men foreløpig begrenset aktivitet  :saint:

 

https://www.facebook.com/groups/442782192551697/?fref=ts

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Bumper denne opp igjen jeg. 

Begynner og bli litt medlemmer i gruppen på facebook nå.

Alle kan invitere og godta personer til å bli medlem av gruppen. 
Jo fler som engasjerer seg, jo mer utbytte vil alle få ut av det :smiley: 

Gruppen har som formål og være et "forum" for oss som eier, er interessert i og/eller har generelle spørsmål rund Windy båter. Alle som vil er velkommen til og bli medlem :thumbsup: 

https://www.facebook.com/groups/1618783615055005/

Link to post
  • 3 år senere...
Bonus skrev On 8.10.2015 at 6.42:

 

... men det kan vi da gjøre noe med ... :-)

 

Ja over 40 medlemmer er jo en bra start, men det er jo sikkert godt over 100 Windy 27 i drift i Norge.

Hvor mange av de nesten 300 som ble produsert som ble eksportert vet jeg ikke, men går vel en del i Sverige og Danmark også.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
  • 1 år senere...

Gammal tråd, gammal moro. 

Nå har vi jo Windy Owners Club som er et bra treffsted på facebook. 

Men hva skjedde med alt som lå på windyklubben.com?

Finnes fortsatt noen med kontakt til eierne? Vet @Finn Erik noe om dette?

 

Her er det jeg finner av info, ser jo ut som det ligger en del nyttig dokumentasjon på sidene fortsatt... 

 

http://urlm.no/www.windyklubben.com

 

Tråden om Livet med Windy 8600MC
Tråden om Livet med Draco Summerwind 24

Det er vel, det er vel med min sjel.

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...