Jump to content

Vi har bestemt oss! Trenger tips til seilbåt 6-800K


onkel_ove

Recommended Posts

I like måte Filip :-) Skal lage en ny tråd når jeg kommer hjem om henting, bilder, erfaringer og div. Ligger nå i Mandal, og setter kursen videre hjemover i morgen. Regner med å bruke 2-3 dager til på hjemveien. Traff forresten Erik her, og sammen har vi heist BP-vimplen som henger og svaier der som sikker gjestflaggene skal være....Kan ikke forstå de som ikke har seilbåt...hehe

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Har vært i Oslo omegn siden lørdag, og hadde en opplevelse med Aker yatch som var svært dårlig ( var på nippet til å handle båt via de) men skriver mer senere, har bare iphone å skrive på nå.

Spent på hvilken opplevelse du hadde her...

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Traff forresten Erik her, og sammen har vi heist BP-vimplen som henger og svaier der som sikker gjestflaggene skal være....Kan ikke forstå de som ikke har seilbåt...hehe

Nå har jeg fått klatret i masta mi og heist vimpel jeg også, men så etterpå at den havnet på motsatt side av deg, altså under Styrbord saling.

Hva er egentlig rett, eller er det hips om happ?

 

Konverterte til Seilbåt i fjor, og er er like uforstpående selv til de som velger annet enn seilbåt :yesnod::sailing:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...