kewiin Startet 29.Juni.2011 Del på Facebook Startet 29.Juni.2011 (redigert) Har søkt igjennom "eksterne linker" og i søkemoderatoren her på forumet, har også sett på boats.net, men finner ikke noe relevant i forhold til hvilken årsmodell jeg har, det er en Mariner 40 hk motor. Finnes det noen internettsider hvor jeg enkelt kan slå opp på motornummeret og deretter finne ut hvilken modell jeg har? De siste tallene på motornummeret: 414453 Skal kjøpe ny impeller, regner med at forhandler vil vite årsmodell. Takker for svar! Redigert 29.Juni.2011 av kewiin (see edit history) Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
Kalle74 Svart 29.Juni.2011 Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 Prøv her hos Marinshopen. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
GlennIversen Svart 29.Juni.2011 Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 (redigert) Finner du det ikke på linken over, kan du ringe Ravns Garage de vet dette. 40C EL 6E9-411860 - 6E9-416472 1984 Kan se ut som at du har en 84mod Redigert 29.Juni.2011 av GlennIversen (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Ingar Svart 29.Juni.2011 Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 Har søkt igjennom "eksterne linker" Nå har du allerede fått svar, men som referanse for alle medlemmer, om man senere skulle få bruk for dette: Sjekk øverst på listen her: baatplassen.no> Linker og annet nyttig> Eksterne linker> Motorer diverse Der finner man også ut ang. stammelengde, et stadig tilbakevendende tema. Sitér dette innlegget Link to post
kewiin Svart 30.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2011 Ok, takker så mye for svare, dere! Beklager sent svar. Er det noen som vet hvilken type impeller jeg må ha? Var hos min lokale Susuki forhandler, men de hadde ikke min type inne.. Vedkommende letet i en 2011 katalog, der det kun var nyere modeller. Sitér dette innlegget Kewiin's prosjekt 14 fot Link to post
Nightlife Svart 1.Juli.2011 Del på Facebook Svart 1.Juli.2011 Gå til en Yamaha-forhandler og vis de motornummeret. Eller bare ta ut impelleren først og ta den med. Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 4.April.2021 Del på Facebook Svart 4.April.2021 Låner denne tråden. Har selv en Eldre Mariner 40 og jeg finner ikke ut hvilken årsmodell det er. Hvor er platen med nr på? Jeg finner bare et serienr. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Hokky Svart 4.April.2021 Del på Facebook Svart 4.April.2021 (redigert) Da har jeg etter mye guggling funnet ut at det må være en 95 modell. Forvirringen oppsto ved delekjøp på nett fordi noen har satt på en sinkanode fra en 1993modell nederst på braketten som fester motoren til akterspeilet. Case closed. Redigert 4.April.2021 av Hokky (see edit history) Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.