MVH Svart 7.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 Her i Stavanger området er det i alle fall vårtegn. Snøklokkene har allerede begynt å blomstre, det er mildt, og alt is og snø er borte. Båtsesongen har begynt!! Bare se her! http://www.gotoscandinavia.com/webcam-star...tail=Y&camid=35 Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 7.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 MVH Hysj, hysj! Du må ikke fortelle denslags til andre - da kommer bare en masse med østlendinger og trøndere rekende denne veien og tar opp alle de fineste plassene i Ryfylke for oss .... :-)) Jeg er forøvrig godt igang med (v)årpussen allerede, og til helgen blir det selvfølgelig en kosetur bare for moro skyld. Livet er herlig så lenge man kan være på sjøen! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Pjolter Svart 7.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 Vår my ass Hele fjorden er jo fa&%¤# dekket av is. Blir jo bare værre & værre dette her Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
PanPan Svart 7.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 thor: Jeg overser glatt enhver hentydning om høye og behagelige temperaturer ikke eksisterer på Østlandet. Joda,det har snødd litte granne de siste dagene,ca 15 centimeter tenker jeg.Men,våren kommer i dag-mars den 7....... ....hm.... Har du fått laget snømannen da, Thor? Kan jo være at Thor har rett, selvom det heromkringende eksteriør inviterer med snøfresing, ikke snøklokker, akkurat nå! Se bare hvordan det er på Verdens Ende for øyeblikket: Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Mars.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 Var da fælt å mye dere forlanger da :crazy:Våren begynner når burkaen blir dradd av båtene vel :confused:Sommeren er tida båten er på vannet.Vinteren er tida båten står under burkaen.Ikke vær så storforlangende :cool:Våren er her i dag. :nono: Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 7.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 thor: Var da fælt å mye dere forlanger da :crazy:Våren begynner når burkaen blir dradd av båtene vel ::cool:Våren er her i dag. :nono: Pass deg da, Thor, så du ikke blir begravet under snøraset når du drar av burkaen og dermed avduker våren i dag! :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Mars.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 Burka`n har ikke vært på i det hele tatt i vinter :lol:Og det dærre kameraet på Tjøme er ikke truendes i det hele tatt. + 8 varme på Nøtterøy nå. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 7.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 Nå skinner solen her i Stavanger, Det er jammen på tide å komme seg ombord. Ha en fin helg! mvh Poseidon PS Egentlig ble dette skrevet mest for å ergre dem som bor på "feil sted" i dette merkverdige landet vårt..... DS Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
KaFarsken Svart 7.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2003 Her kom våren den 5 mars. Enkelt og greit.. Da lå Maritim sin nye katalog i postkassen.. Og jeg var blakk etter første gjennomtitting, og konkurs etter andre.... Så nå venter jeg bare på sommeren.. Den kan da ikke være så langt borte.. KaF Sitér dette innlegget Link to post
anton Svart 8.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2003 Hvor ble det av våren? Så nettopp på TV fra Holmenkollen, og der snødde det skikkelig. Ligger ikke denne skibakken i nærheten av Oslofjorden?? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 8.Mars.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2003 Skjønner ikke hva du snakker om jeg Anton?Her spirer jo palmene jo Sitér dette innlegget Link to post
Festina Lente IV Svart 12.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2003 Ja, Thor, det kan faktisk virke som om du kan få rett. Med det været vi har i dag, eller kanskje rettere vil få, og metereologenes langtidsvarsel, ser det utvilsomt bra ut. Jeg håper det, for i morgen skal starten på vårens vakreste eventyr startes, nemlig montering av topplokk etc i FLIII. Det blir spennende. Siden du nå har startet din karriere som synsk , når kommer sommeren , og hvor lenge varer den i år? Blir det en varm flott sommer , eller blir den kald og regnfull ? Når skal vi motorfolk ta ferie for å ha vindstille og strålende sol hele ferien, og hva med tekstilfolket , de har jo litt andre ønsker, i alle fall i forhold til hvor travel luft vi skal omgi oss med? Kom igjen Thor, fortell, fortell...... Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
Jonny Svart 12.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2003 Våren er definitivt kommet her nå i hvert fall, er en nydelig dag her i dag. Har egentlig ikke tid til å sitte her nå, skal ned i båten øyeblikkelig. Måtte bare nevne at jeg fikk høre av Kjerringa nettopp en ny definisjon av Tekstil Cruiser. Jeg fortalte henne hva Seilbåter ble kallet for her, hvor hun umiddelbart uttalte: Jaja, det kan jo også uttales som "Badekar med håndkle på" Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 12.Mars.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2003 Akkurat nå vasser jeg Pirus.Har ikke tid.... Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 12.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2003 Jeg har i mange år hørt uttrykket tekstildreven campingvogn. Første gangen jeg hørte det var fra min yngre bror, der sto jeg stolt som en hane over familiens første og helt nye Albin Cumulus også sa han tørt: Det der er en tekstildreven camping vogn. Etter et par år, når sårheten hadde lagt seg, må jeg inrømme at uttrykket egentlig er treffende. Har hatt fler "tdc" etter den. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 12.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2003 Måtte bare nevne at jeg fikk høre av Kjerringa nettopp en ny definisjon av Tekstil Cruiser. Jeg fortalte henne hva Seilbåter ble kallet for her, hvor hun umiddelbart uttalte: Jaja, det kan jo også uttales som "Badekar med håndkle på" Ja, ja - hun vet vel hva du holder på med! Lykke til med badesesongen! :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.