BowFreak84 Svart 13.August.2011 Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 Om man viser litt hensyn til max belastning så går det stort sett greit :P Jeg har 2 stk som er av de kraftigste til biltema, husker ikke max belastningen i farta, men jeg har hatt X antall motorer på de iløpet av året, alt fra 2,3-30 hk uten noen problemer, også 4 taktere som veier 60-70 kg. Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 13.August.2011 Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 Leste nå, tralla ril 349 kr har max belastning på 100 kg. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 13.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 Leste nå, tralla ril 349 kr har max belastning på 100 kg. Jepp, det var denne jeg kjøpte. Blir spennende å se til våren etter den har stått med 15hk på seg. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 13.August.2011 Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 Til 50 hk`n min bygde jeg en kraftig bukk av 2-4 planker. Stø og tung, men funker bra. Litt tung å flytte dog. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Key Freak Svart 13.August.2011 Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 Jeg har den rimeligste tralla fra Biltema. Men jeg har bare min lille Tohatsu 5 hk 4-takt stående. Til det er tralla helt utmerket. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Vidar F.H. Svart 13.August.2011 Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 Bruker tralla som er vist på bildet over her, til en Johnson 30 gampers 2-takter med lang stamme, midten-og-åtti -modell. Fungerer brillefint. Bruker øreklokker og hageslangen på motoren før båten tas av hengeren på høsten. Rema -modell, altså. Hvorfor gjøre det mer komplisert enn høyst nødvendig? Motoren henger på tralla gjennom hele vinteren. Passer bare på å plassere den slik at den ikke kan velte om noen kommer borti den. Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.