Jump to content

Hvordan få motor data fra mercury 115 fram på plotter hds8?


roy-erik

Recommended Posts

Hei henger meg på her jeg også! på båten på hytta har vi en Garmin 521S. Motoren er en Mercury 2002 115 4takt. Men mulig den er for gammel!? Har jo turteller og bensinmåler fra før, men det hadde vært arttig med forbruksmåler og temperatur i tilleg, samt helt nøyaktig turtall

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Er det ingen her på forumet som har prøvd dette med å overføre motordata fra påhenger til GPS?

Jeg er også interessert i å vite mere om dette. lurer bare på om vår motor fra 2002 er for gammel! Den har jo avlesningsopplegg og motordata når dene er inne til service

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Jo, men bare på northstar, som er smartcraft ready. Og der er bare plugg and play med gatway over til kabel fra/til motor.

 

Jeg har søkt nett men ikke funnet noe mot plotter som er nevnt her.

 

En tlf til forhandler av denne burde vite svaret på det.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...