roy-erik Startet 20.August.2011 Del på Facebook Startet 20.August.2011 Heisann,er det noen som vet hva man trenger for og plugge motor opp mot plotteren? for og få fram motor data. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.August.2011 Del på Facebook Svart 23.August.2011 Hei henger meg på her jeg også! på båten på hytta har vi en Garmin 521S. Motoren er en Mercury 2002 115 4takt. Men mulig den er for gammel!? Har jo turteller og bensinmåler fra før, men det hadde vært arttig med forbruksmåler og temperatur i tilleg, samt helt nøyaktig turtall Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
-morten- Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Er det ingen her på forumet som har prøvd dette med å overføre motordata fra påhenger til GPS? Jeg er også interessert i å vite mere om dette. lurer bare på om vår motor fra 2002 er for gammel! Den har jo avlesningsopplegg og motordata når dene er inne til service Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
KenBjork Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Jo, men bare på northstar, som er smartcraft ready. Og der er bare plugg and play med gatway over til kabel fra/til motor. Jeg har søkt nett men ikke funnet noe mot plotter som er nevnt her. En tlf til forhandler av denne burde vite svaret på det. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
abbor Svart 3.September.2011 Del på Facebook Svart 3.September.2011 I tillegg til et NMEA 2000 starter kit trengs SmartCraft MercMonitor som har SmartCraft til NMEA 2000 gateway innebygd. MercMonitor Sitér dette innlegget Link to post
roy-erik Svart 26.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2011 heisann!! ER det noen som har erfaring med lowrance fuel flow meter ? viser det passe rett eller blir det for unøyaktig? takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.