Jump to content

Må skryte av Seatronic. Bra kundebehandling


PiperBill

Recommended Posts

Jeg må bare skryte av servicen på Seatronic. Jeg har brukt Maritim og vært fornøyd med dem også men mine erfaringer med Seatronic de siste par uker er bare eksepsjonelle.

Jeg bestilte en del vare på webshop’n deres for 2 uker siden og var veldig overrasket da de kom i posten etter bare to dager. Det var faktisk 2 esker men portoen ble ikke mer en Kr90,- til sammen

Nå på mandag bestilte jeg en ny batterilader. På tirsdag ringte en fra Seatronic og forklarte at de hadde hatt noen små problemer med akkurat denne modellen og anbefalt en lit dyrere en, men jeg kunne få den til samme prisen. Jeg sa ja med en gang… og til min store forbauselse so kom den i posten allerede i dag!

 

 

Well done! I’m a very happy chappy! :flag_bp:

 

 

Bill

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

Link to post
Share on other sites

Har samme gode erfaring

Redigert av Sit (see edit history)

Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350,

Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening

Link to post
Share on other sites

Sent en fredag kveld under montering av VHF / kartplotter dukket det opp problem med hvilke NEMA kabler som skulle sammen. E-post blir sendt til Seatronic. Regnet med svar i løpet av mandag, kanskje lørdag. 10 min etterpå tikker det inn sms med forklaring. Aldri opplevd maken til service. Med slik behandling kommer kunden tilbake. :thumbsup:

"Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide."

Link to post
Share on other sites

Helt enig..bestilte bruceanker..13 kg mandag morgen, kom på døren tirsdag kveld

 

La merke til at Setronic hadde tilbud på 15 og 20 kg Bruce-kopi(syrefast). Der var det bra priser også.

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Har handlet hos SEATRONIC flere ganger denne sesongen. Legger inn bestilling via nettsiden. Får som regel info om pakkenummer etc. på mail etter noen timer. Stort sett har jeg fått pakken i posten dagen etter. Har det tatt lenger tid skyldes det posten.

 

Har sendt mail med spørsmål flere ganger. Nesten uten unntak kommer svaret tilbake innen en time eller to.

 

Fikk samme positive opplevelse da jeg besøkte butikken i forbindelse med lån av verktøy til baugpropell. Veldig hyggelig og imøtekommende personale.

 

 

SEATRONIC har forstått at det er kunden de lever av. Føler jeg meg velkommen som kunde et sted så fortsetter jeg å handle på dette stedet.

Link to post
Share on other sites

helt enig i alle komentarene her inne :cheers_wine: Seatronic bør få skryt for god service.

korte leveringstider og ansatte som har fått opplæring og har varekunskap om produktene de selger. :thumbsup:

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Jøss. Vanligvis kommer det alltid noen som har hatt dårlig erfaringer og, men ikke her. Har selv aldri handlet hos Seatronic, men vet hvem jeg skal gå til neste gang. :thumbsup:

Slutter meg også til de som roser Seatronic. Men, og det er ikke ment som kritikk, kommer du til butikken i den travleste sesongen kan du risikere litt ventetid. Da er det mange som ikke helt vet hva de skal ha, og i og med at betjeningen er så greie, hjelper de hver enkelt kunde på en utmerket måte og det tar selvfølgelig tid.

 

Lars H. :thumbsup:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Tiltredes! Har hanket inn stort og smått der siden jeg ble båteier i 2003. Og sender man mail til dem, så får en svar, kjapt og informativt. Siste anskaffelsen i år var oppdatering av kartbrikke. Gikk vel ca 10 min fra spørsmål ble sendt til "you got mail" plinget. Om ikke alltid rimeligst på, så betyr produkkunnskap og veiledning mye. Og alle innser vel at det er butikk de driver. Lønnsomhet er et krav der som over alt.

Trond Haug

Link to post
Share on other sites

Jeg har handlet både på Seatronic og Maritim og må vel si at jeg er veldig fornøyd med servicen og kunnskapen jeg har fått på maritim også, så for meg blir det feil å peke ut en av dem som "best".

Nå har vel Maritim flere butikker, så jeg vet ingenting om kunnskapsnivået og servicegraden i andre butikker enn den på Slependen.

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...