PiperBill Startet 31.August.2011 Del på Facebook Startet 31.August.2011 Jeg må bare skryte av servicen på Seatronic. Jeg har brukt Maritim og vært fornøyd med dem også men mine erfaringer med Seatronic de siste par uker er bare eksepsjonelle. Jeg bestilte en del vare på webshop’n deres for 2 uker siden og var veldig overrasket da de kom i posten etter bare to dager. Det var faktisk 2 esker men portoen ble ikke mer en Kr90,- til sammen Nå på mandag bestilte jeg en ny batterilader. På tirsdag ringte en fra Seatronic og forklarte at de hadde hatt noen små problemer med akkurat denne modellen og anbefalt en lit dyrere en, men jeg kunne få den til samme prisen. Jeg sa ja med en gang… og til min store forbauselse so kom den i posten allerede i dag! Well done! I’m a very happy chappy! Bill Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
nordan family 27 Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Jeg har også kun positiv erfaring med Seatronic Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Ja,det er kundene og god service dem lever av. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Sitrin Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 (redigert) Har samme gode erfaring Redigert 31.August.2011 av Sit (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Una Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Sent en fredag kveld under montering av VHF / kartplotter dukket det opp problem med hvilke NEMA kabler som skulle sammen. E-post blir sendt til Seatronic. Regnet med svar i løpet av mandag, kanskje lørdag. 10 min etterpå tikker det inn sms med forklaring. Aldri opplevd maken til service. Med slik behandling kommer kunden tilbake. Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
onkel_ove Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Helt enig..bestilte bruceanker..13 kg mandag morgen, kom på døren tirsdag kveld Slike ting betyr noe..ikke alltid bare pris! Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
VannTro Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 (redigert) Helt enig..bestilte bruceanker..13 kg mandag morgen, kom på døren tirsdag kveld La merke til at Setronic hadde tilbud på 15 og 20 kg Bruce-kopi(syrefast). Der var det bra priser også. Redigert 31.August.2011 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Fergu Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Har handlet hos SEATRONIC flere ganger denne sesongen. Legger inn bestilling via nettsiden. Får som regel info om pakkenummer etc. på mail etter noen timer. Stort sett har jeg fått pakken i posten dagen etter. Har det tatt lenger tid skyldes det posten. Har sendt mail med spørsmål flere ganger. Nesten uten unntak kommer svaret tilbake innen en time eller to. Fikk samme positive opplevelse da jeg besøkte butikken i forbindelse med lån av verktøy til baugpropell. Veldig hyggelig og imøtekommende personale. SEATRONIC har forstått at det er kunden de lever av. Føler jeg meg velkommen som kunde et sted så fortsetter jeg å handle på dette stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Jeg er mye mer fornøyd med Seatronic enn det jeg var med Maritim da jeg var kunde der. Handler stort sett bare fra Seatronic. De har til og med skaffet meg ting som de ikke hadde i sortimentet. Gode priser og en fantastisk service, selv i travleste sesong... Sitér dette innlegget Link to post
Oblivious Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Henger meg på den, Seatronic er tommel opp . Sitér dette innlegget Link to post
BOBO II Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 helt enig i alle komentarene her inne Seatronic bør få skryt for god service. korte leveringstider og ansatte som har fått opplæring og har varekunskap om produktene de selger. Sitér dette innlegget 1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK Link to post
Oskeladden Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Jøss. Vanligvis kommer det alltid noen som har hatt dårlig erfaringer og, men ikke her. Har selv aldri handlet hos Seatronic, men vet hvem jeg skal gå til neste gang. Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Så det er hos dem jeg må svi av store lapper neste gang skjønner jeg. Skulle nok ha gjort det i første omgang på storshoppingen tidligere i sommer da tydeligvis.... Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Jawik Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Rask og effektiv service fra disse og det skal de ha ros for, samt hyggelig betjening Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Lars H. Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Jøss. Vanligvis kommer det alltid noen som har hatt dårlig erfaringer og, men ikke her. Har selv aldri handlet hos Seatronic, men vet hvem jeg skal gå til neste gang. Slutter meg også til de som roser Seatronic. Men, og det er ikke ment som kritikk, kommer du til butikken i den travleste sesongen kan du risikere litt ventetid. Da er det mange som ikke helt vet hva de skal ha, og i og med at betjeningen er så greie, hjelper de hver enkelt kunde på en utmerket måte og det tar selvfølgelig tid. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
hifo Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Håper dette er en tråd Øyvind på Maritim får med seg- Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
TICORA Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Seatronic redda ferien i år. Billigst og best! Sitér dette innlegget Link to post
Tango Kilo Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 De jeg har handlet av hos Seatronic har hatt god greie på de produktene jeg kjøpte. Uten å gå i detalj så er det hårreisende dårlig produktkunnskap hos en del forhandlere i Oslo-området. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Jeg har også bare positive erfaringer med Seatronic. Sitér dette innlegget Link to post
Lego Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Jeg må si at all positiv omtale her inne, har gjort undertegnede til kunde hos Seatronic. Jeg har endel forholdsvis store innkjøp foran meg før neste sesong, og når i tillegg Seatronic har kanskje 90% av det jeg skal ha, blir valget enkelt. Håper på en god handel med tiden. Lego Sitér dette innlegget Link to post
Skipsreder'n Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Har bare gode erfaringer med Seatronic jeg også...Tipp topp,tommel opp Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Anton Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Har også handla både hos Maritim og Seatronic i "alle" år, og er storfornøyd med Seatronic, ikke så fornøyd med Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Tiltredes! Har hanket inn stort og smått der siden jeg ble båteier i 2003. Og sender man mail til dem, så får en svar, kjapt og informativt. Siste anskaffelsen i år var oppdatering av kartbrikke. Gikk vel ca 10 min fra spørsmål ble sendt til "you got mail" plinget. Om ikke alltid rimeligst på, så betyr produkkunnskap og veiledning mye. Og alle innser vel at det er butikk de driver. Lønnsomhet er et krav der som over alt. Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
RSL Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Jeg har handlet både på Seatronic og Maritim og må vel si at jeg er veldig fornøyd med servicen og kunnskapen jeg har fått på maritim også, så for meg blir det feil å peke ut en av dem som "best". Nå har vel Maritim flere butikker, så jeg vet ingenting om kunnskapsnivået og servicegraden i andre butikker enn den på Slependen. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.