Jump to content

Hvor på Vestlandet er dette?


Frøken Fryd

Recommended Posts

Fantino skrev 24 minutter siden:

Men den trenger vel verter? Har det gått sauer på Dragøy kanskje?

På -70 tallet var der 1, EN, sau eller geit på Dragøy. Vet ikke hvorfor eller hvordan den kom seg dit... Flåtten går på hva som helst med blod som mus, rotter, rådyr+++ Flåtten lever fint et år uten mat...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Fantino skrev for 1 time siden:

Men den trenger vel verter? Har det gått sauer på Dragøy kanskje? 

 

Nei, men det er mye hjort og rådyr. Og mengder med kaniner, folk har satt ut kaniner der for å bli kvitt dem og de yngler godt. Så verter er det nok av...

 

 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Høres ut som en god ide med litt napalm på Dragøy da ja 😝😝 Er vel dessverre et problem som er kommet for å bli. Ift trådens tema så er jo dette spot on. Jeg pleier alltid å tenke at ‘der har jeg lyst til å stikke innom en gang’ når jeg ser bildene. I dette tilfellet blir det ‘alltid holde god marsjfart forbi’ 😜

Link to post
Share on other sites

Bergen skrev for 16 timer siden:

For Pilapollen hadde jeg dette bildet lagret på telefonen, og da synes jeg din flotte solnedgang var kjent.

 

Den nye oppgaven du. Kom med var tricky, tenker at vi er litt inne i en fjord, Sunnhordaland et sted er første innskytelse, men trenger nok noen hint for å komme i mål.

IMG_3697.jpeg


Ser ut som om vi lå omtrent nøyaktig på samme sted i Pilapollen 😁

 

Den siste var nok mer tricky enn jeg trodde. Gjerne fordi jeg ligger på en privat kai. Indre er som sagt stikkord, så langt inn en kommer. Jeg ligger ved det røde krysset.

 

 

 

 

IMG_0210.jpeg

Link to post
Share on other sites

Nok en krevende oppgave. Første innskytelse på et såpass goldt terreng,er at du er i ytre Steinsundet, men jeg klarer ikke å helt å identifisere at det er riktig, ikke er det noe sted å bunkre (Nåra er vel nærmest) og fergen som går der til vanlig ser vel heller ikke slik ut.

Jeg har litt mere troen på at du skal bunkre i Måløy, og at dette er et sted i sunde mellom Husvågøy og Notholmen. Men er slettes ikke sikker.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...