Jump to content

StealthCat C81... Hva i Helv....?


Jetling

Recommended Posts

Hmmmm :nonod:

 

Tråkket jeg deg på foten nå?? I såfall var det ikke meningen...

 

Folk må ha hver sin smak.... Jeg for min del syntes dette så helt forferdelig ut. Sett fra siden ser den ut som ei kiste, og de kunne i hvertfall buet skrogene frem mot baugen. Dessuten ser det fryktelig kaldt ut å stå oppi der inntil allu-stolene vinterstid. Den kunne blitt tøff om de hadde klart å få den til å se mindre hjemmelaget ut. Ser ut som hele båten er tegnet med linjal...

Link to post
Share on other sites

Den får jo ubåten min til å se ut som en princess...

 

Hmmmm :nonod:

 

 

Tråkket jeg deg på foten nå?? I såfall var det ikke meningen...

 

Det var nok ikke utseendet på Stealthen han reagerte på, mer at du dro sammenligningen mellom Ubåten din og en Princess. Sjekk hva slags båt Marida har... :lol:

Link to post
Share on other sites

Sikkert praktisk....

utseendet skal jeg ikke si så mye om , annen at det ikke akkurat er min smak....

 

Men praktisk..? For meg ser det mer ut til at utseendet har kommet i første rekke - det er ikke et resultat av funksjon

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...