Jetling Startet 18.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 18.Oktober.2011 (redigert) Sett noe så stygt?? Sikkert praktisk.... til dykking og fisking, men hva med å lage det LITT smakfullt da?? http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=31107402 Redigert 18.Oktober.2011 av Jetling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Felten Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Den var jo drit tøff! Sitér dette innlegget Link to post
Jetling Svart 18.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Ja så løp å kjøp Seriøst?? Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Ubåtkapteinen setter lista høyt nå ser jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Felten Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Ja tenk det jetling!! At folk kan ha forskjellig smak. Sitér dette innlegget Link to post
Jetling Svart 18.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Setter ikke lista høyt.... setter den bare ikke sååååå lavt!! hehe Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Hehe, blir morro å se. Sitér dette innlegget Link to post
Arild Iversen Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Kikket på den i flytebrygga ved Bergstø i Lillesand i går (var tilfeldigvis på spasertur i strøket ) Svært spesiell båt, ikke pen i det heletatt og med kanter og rare flater i hopetall. De som har bokket platene har ihvertfall hatt mye jobb... Sitér dette innlegget Link to post
Jetling Svart 18.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Noen har ikke smak i det hele tatt... Sitér dette innlegget Link to post
Jetling Svart 18.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Den får jo ubåten min til å se ut som en princess... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Noen som har sjekket den ut med radaren? Husker mons skrev at de ikke så stealth-båten til forsvaret på 50meters avstand... Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 sikkert en heftig båt å dra på med i litt sjø da. Selv om den har et noe merkelig utseende. Det er vel hightech stealth-teknologi det der?? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
myhreoe Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Ligner litt på incat konstruksjonene. Typisk vannjet utforming. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2011 Den var jo drit tøff! Faktisk rimelig enig! Noen kanter kunne de spart seg for, men dette må være ett råå kult leketøy på en fin sommerdag Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Med vind Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Denne synes jo designet for ikke å bli sett på radar(stealth). Noe for krukkefart ØstfoldVestfold-Strømstad for de som bor på de kanter? Hvorfor ellers lage noe som ikke sees på radar ?? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Den får jo ubåten min til å se ut som en princess... Hmmmm Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Tror nok det er viktigere at det SER UT som om den ikke sees på radar, enn at den faktisk ikke sees på radar Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Jetling Svart 19.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Hmmmm Tråkket jeg deg på foten nå?? I såfall var det ikke meningen... Folk må ha hver sin smak.... Jeg for min del syntes dette så helt forferdelig ut. Sett fra siden ser den ut som ei kiste, og de kunne i hvertfall buet skrogene frem mot baugen. Dessuten ser det fryktelig kaldt ut å stå oppi der inntil allu-stolene vinterstid. Den kunne blitt tøff om de hadde klart å få den til å se mindre hjemmelaget ut. Ser ut som hele båten er tegnet med linjal... Sitér dette innlegget Link to post
Jetling Svart 19.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Denne synes jo designet for ikke å bli sett på radar(stealth). Noe for krukkefart ØstfoldVestfold-Strømstad for de som bor på de kanter? Hvorfor ellers lage noe som ikke sees på radar ?? Den skrogsiden gir jo like mye "ekko" som ei medium stor høyblokk jo!! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Den får jo ubåten min til å se ut som en princess... Hmmmm Tråkket jeg deg på foten nå?? I såfall var det ikke meningen... Det var nok ikke utseendet på Stealthen han reagerte på, mer at du dro sammenligningen mellom Ubåten din og en Princess. Sjekk hva slags båt Marida har... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Den var tøff forfra Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Det var nok ikke utseendet på Stealthen han reagerte på, mer at du dro sammenligningen mellom Ubåten din og en Princess. Sjekk hva slags båt Marida har... Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Ellers deler jeg Jetling sin oppfatning av hvordan denne ser ut. Fulgte forøvrig med på tråden hans fra byggingen av Jetlingen. Den er helt rå, har stor respekt for det Trond får til. Sitér dette innlegget Link to post
Jetling Svart 19.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Det var nok ikke utseendet på Stealthen han reagerte på, mer at du dro sammenligningen mellom Ubåten din og en Princess. Sjekk hva slags båt Marida har... Det var det jeg så... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 (redigert) Sikkert praktisk.... utseendet skal jeg ikke si så mye om , annen at det ikke akkurat er min smak.... Men praktisk..? For meg ser det mer ut til at utseendet har kommet i første rekke - det er ikke et resultat av funksjon Redigert 19.Oktober.2011 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.