Jump to content

Youtube, båtrelaterte filmer


Gtir_man

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

IMAGE_602.jpg

 

 

 

 

 

 

Joda! Beste kjøre-båten jeg har hatt!

 

(Master 820/TAMD40B var bedre campingvogn, og 1984 Scand Baltic/315hk yanmar var bare ræva, og fikk oss til å ta pause fra båtlivet)

 

 

 

 

 

 

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

mercury sliter fremdeles med kvaliteten. Og JA japs er og blir best på alle plan angående kvalitet.

 

 

Ble ikke så veldig imponert over den jeg da.

Her er et par som er litt vanskeligere å kopiere vil jeg tro.

 

og

 

 

RSL

Lite imponert over det der også jeg da.. Med baugpropeller hele gjengen skal det vel neppe så mye erfaring til for og klare det der.

KNS MEDLEM

Link to post
Share on other sites

Framtia: Bra film fra Saltstraumen :-) ser ut som de er på tur ut og straumen på tur inn, husker jeg ikke mye feil kan hastigheten på straumen være opp mot 20 knop...

Så det kan være en utfordring å seile mot den... (tipper de har feilberegnet på tidevannstabellen, kom seg nok ikke gjennom på dette forsøket...)

men den var ganske rolig, så det er nok en time eller to siden/til den har maks fart :-)

Redigert av Bodehode (see edit history)

Livet er for kort til å kjøre diesel

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...