Jump to content

Youtube, båtrelaterte filmer

Gtir_man

Recommended Posts

Er det noen som ser disse videoene med Android og Tapatalk?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Har samme problemet her også.

Mvh

Kaptein Fredrik

Sendt fra min kule Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Den videoen er antagelig en av de mest postede snuttene på BP ;-)

Hadde den vært like interessant om det var en gamal holk av en skøyte som slipte bordgangene sine i åpningen mon tro, eller er det rett og slett "princess faktoren" som gjør den så populær?

• 2 weeks later...

Rolig mannskap..

Innrømmer glatt at dette har jeg ikke greie på, men syntes dette gikk veldig lite fremover til å ha såpass med seil oppe. Virker som om de bare driver på tvers????

Noen som seiler som har mening om dette?

KLB, er det du som har filmet? Kan du eller noen andre forklare hvordan dette gjøre. Er det en egen fuksjon på nyere videokamera, er det type GoPro etc?

Ser utrolig bra ut :thumbsup:

KLB, er det du som har filmet? Kan du eller noen andre forklare hvordan dette gjøre. Er det en egen fuksjon på nyere videokamera, er det type GoPro etc?

Ser utrolig bra ut :thumbsup:

Brukte i dette tilfellet iPaden, og en app som heter "Miniatures". Teknikken heter "Tilt Shift/Time lapse" og det finnes utallige måter å gjøre dette på.

Ser at redigreringsprogrammet jeg brukte har komprimert videoen noe helt vannvittig, så jeg jobber med å redigere på ny i Quicktime PRO.

Legger ut snutten i HD (720p) når det er klart :-)

Edit:

Noen som kan fortelle meg hvordan man får lagt ut videoen fra Youtube slik at vidoen synes, og ikke bare linken?

Edited by KLB (see edit history)

Takk for info, da blir det neslasting av app. Skal male en vegg på huset i morgen, så kanskje jeg skal ha det litt moro med dette samtidig :cool:

Jeg bruker valget "Special BBCode", velger "Old You tube", limer inn linken og fjerner alt til og med =-tegnet, altså at det i ditt tilfelle bare står pnzauakX6Tg

Edited by Honduras (see edit history)

Kul video!

Det er vel bensin/diesel pumpene på Lindøya du filmer? I så rask film ser det ut som om det er en ganske frekk motorbåt rundt 1:20

Timelaps med GoPro?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...