Jump to content

Youtube, båtrelaterte filmer

Gtir_man

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Høsttur i trawlerfart langs Hurum- og Røyken-landet.

Nydelig video! Får meg til å glede meg vanvittig til å kunne oppleve dette til neste sesong. Om noen timer skal jeg ut på en prøvetur med en Nidelv 24 fra en her på forumet, han skal ikke selge båten, men har invitert meg ut på tur for at jeg skal få en førstehåndsopplevelse av hvordan denne båttypen er i sjøen. Synes det er fantastisk snilt gjort mot en totalt fremmed fyr! :smiley::thumbsup: Gleder meg veldig! Tar med iPhonen, så det kan vel hende det blir en liten filmsnutt... :smiley::sailing:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tenk å måtte gjennom dette for å komme seg inn i havna....

Jeg ble uggen i kroppen etter denne ! Pokker for en mas ! Jeg ville nok vurdert å ta på meg vesten i hvertfall... ser ikke ut som han har på ?

Edited by Worry II (see edit history)

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tolker det slik at han som er alene i båten gjør dette med hensikt?! Spesielt...

Så gjennom tråden nå, Dette her er jo i porsgrunn!

Hadde vært artig og visst årsaken til at han gjorde som han gjorde!

Gjør vel ikke slikt uprovosert iallefall :thumbsdown::rolleyes:

Har sett i gjennom filmane dine Tommy, Bra filma!! :smiley: No kom eg i sommar/båttur stemning! :thumbsup:

Takk for det. :smiley: Kjekt verktøy dette GoPro kameraet. Har feste til det i masten, styrer det med wifi fra Ipaden.