KenBjork Startet 6.Desember.2011 Del på Facebook Startet 6.Desember.2011 Hei Har kommet over ei krybbe, og er på utkikk etter aksling/er for å lage en henger for opplag,service drev, bunnsmøring osv. Så lurer jeg da på hvor mye stikker drevet under kjølen/skroget når det er maks tiltet inn/ned? For å beregne bakkeklaring litt, så ikke bli unødvendig høyt eller for lavt for scanden min. *Edit, greit og ha med båttype også kanskje Scand dynamic 9200, Bravo 3x Har også onkel som har ei snekke, som er tiltenk oppå av og til også. Er usikker på vekt på denne, husker ikke fabrikat, ikke finner jeg bilde av denne heller, men tror lengen er 30/32ft. Få spørre onkel om han har bilde av tresnekka si. Vanskelig å tippe vekt på denne sikkert? Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
CB. Svart 6.Desember.2011 Del på Facebook Svart 6.Desember.2011 Du bør vel regne enn 50-60 cm på drev om øyemålet mitt er nogenlunde riktig. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Shiny Svart 6.Desember.2011 Del på Facebook Svart 6.Desember.2011 Har Bravo på min, og med kavitasjonsplata litt under kjølen, er 55 cm akkurat nok til at drevet henger fritt ved av/på montering. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.