ivar Svart 14.Januar.2012 Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 med kun lift rett på speilet så blir det vel ikke plass til å vippe opp motoren.. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Jon-Kåre Svart 14.Januar.2012 Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 Det tenkte jeg ikke på Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Meklingsmannen Svart 14.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 http://www.bobsmachine.com/Products/jackplate_hydraulic.cfm Fant en "matnyttig" side, tror det er der Ravn` garage kjøper delen fra, får undersøke litt med priser når det "nærmer" seg. Blir kun brakett i første omgang, prøv og feil metoden, man lærer jo best av sine feil Sitér dette innlegget Link to post
Meklingsmannen Svart 14.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 En ting man bør ha når man har lift er vanntrykksmåler - da har man en god pekepinn på om man har kjølevann nok Har ikke sett dette før, hvor får man fatt i slikt, og evt hvor skal det monteres, ser jo for meg at den må være etter impeller? er det sensor på vanntrykk på nyere påhengsmotorer, evt bare å koplet på et instrument? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 14.Januar.2012 Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 hør med Ravns , vil tro de har peiling på vanntrykksmåler Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Smiley Svart 14.Januar.2012 Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 Jeg får ikke helt sitatknappen til å virke i Chrome i dag, men det er riktig leverandør du viser til linken ja. Selv har jeg den som heter Ultra HD. Jeg har beholdt liften etter at jeg solgte Smuggleren og vil komme til å bruke den på alle båter jeg skal ha med outboard for fremtiden. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Meklingsmannen Svart 14.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 Jeg får ikke helt sitatknappen til å virke i Chrome i dag, men det er riktig leverandør du viser til linken ja. Selv har jeg den som heter Ultra HD. Jeg har beholdt liften etter at jeg solgte Smuggleren og vil komme til å bruke den på alle båter jeg skal ha med outboard for fremtiden. Var den liften jeg og fant ut var "riktig" til min båt, Hvor kjøpte du den? ny/brukt, tør jeg spørre hva du ga for den? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 14.Januar.2012 Del på Facebook Svart 14.Januar.2012 Jeg kjøpte den hos Ravn`s. Var heldig og fikk et godt kjøp for den: tror jeg ga ca. 7.000,- Litt usikker på prisen da jeg har mistet all den gamle mail-korrespondansen. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Meklingsmannen Svart 15.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Har nå kjøpt motor, dvs var en båt rundt den og en båthenger med på kjøpet til godt under 100 :smiley: :smiley: Motoren er en VP KAD 32 med DPE drev, 2001 mod og kun gått 330 timer. Må se langt etter de 50 knopene nå, men dette var så billig (+ fornuftig) at jeg ikke kunne la være. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Godt motorvalg Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Meklingsmannen Svart 25.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2014 Litt treig å oppdatere.... Motoren er kommet i for lengst :) Testet med C7 propeller, gjorde da 38 gps knop Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 25.November.2014 Del på Facebook Svart 25.November.2014 Utrolig flott båt og ikke minst flott arbeid. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Meklingsmannen Svart 29.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2016 https://baatplassen.no/bildearkiv/25/25049/img_2145.jpg mer eller mindre ferdig :) Sitér dette innlegget Link to post
Meklingsmannen Svart 29.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2016 Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 29.Juli.2016 Del på Facebook Svart 29.Juli.2016 Vakkert ? Sitér dette innlegget Link to post
Lingefan Svart 29.Juli.2016 Del på Facebook Svart 29.Juli.2016 (redigert) Den båten ble utrolig flott. Gratulerer med flott arbeid! Redigert 29.Juli.2016 av Lingefan (see edit history) Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Torsen67 Svart 29.Juli.2016 Del på Facebook Svart 29.Juli.2016 Nydelig båt ja. Men personlig syns jeg badeplattformen ble 15-20 cm for lang. Eller er det bare å ta av seg hatten for dette arbeidet. Elsker å se folk som tar seg av klassikere. Det står det så stor respekt av, sammenlignet med folk som bare vrenger opp lommeboka og kjøper nytt hele tiden. (Men da blir det jo også flere bruktbåter til oss andre:-) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 29.Juli.2016 Del på Facebook Svart 29.Juli.2016 Kan du ikke slenge ut litt flere bilder? Det fortjener denne båten. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 30.Juli.2016 Del på Facebook Svart 30.Juli.2016 (redigert) Hah.. grattis med stilig båt , såg den her om dagen. Ser huset mitt rett opp i høgget der bak. Fått gjort noe arbeid hos Bergen maritime eller bare dumpet båten på sjøen der? Er den ute enda der? Redigert 30.Juli.2016 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
moorten Svart 1.August.2016 Del på Facebook Svart 1.August.2016 Kanonflott båt ☺ ser du har behandlet dashbordet med nextel lakk. Hvor bestillte du ifra? Virker den slitesterk? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.