Jump to content

Påhengsmotor på Windy 22 dc?


Meklingsmannen

Recommended Posts

:rolleyes: Det tenkte jeg ikke på :thumbsup:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

En ting man bør ha når man har lift er vanntrykksmåler - da har man en god pekepinn på om man har kjølevann nok

 

Har ikke sett dette før, hvor får man fatt i slikt, og evt hvor skal det monteres, ser jo for meg at den må være etter impeller? er det sensor på vanntrykk på nyere påhengsmotorer, evt bare å koplet på et instrument?

Link to post
Share on other sites

Jeg får ikke helt sitatknappen til å virke i Chrome i dag, men det er riktig leverandør du viser til linken ja. Selv har jeg den som heter Ultra HD. Jeg har beholdt liften etter at jeg solgte Smuggleren og vil komme til å bruke den på alle båter jeg skal ha med outboard for fremtiden.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Jeg får ikke helt sitatknappen til å virke i Chrome i dag, men det er riktig leverandør du viser til linken ja. Selv har jeg den som heter Ultra HD. Jeg har beholdt liften etter at jeg solgte Smuggleren og vil komme til å bruke den på alle båter jeg skal ha med outboard for fremtiden.

 

Var den liften jeg og fant ut var "riktig" til min båt, Hvor kjøpte du den? ny/brukt, tør jeg spørre hva du ga for den?

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Har nå kjøpt motor, dvs var en båt rundt den :wink: og en båthenger med på kjøpet til godt under 100 :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Motoren er en VP KAD 32 med DPE drev, 2001 mod og kun gått 330 timer. :yesnod:

Må se langt etter de 50 knopene nå, men dette var så billig (+ fornuftig) at jeg ikke kunne la være. :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Nydelig båt ja. Men personlig syns jeg badeplattformen ble 15-20 cm for lang. Eller er det bare å ta av seg hatten for dette arbeidet. Elsker å se folk som tar seg av klassikere. Det står det så stor respekt av, sammenlignet med folk som bare vrenger opp lommeboka og kjøper nytt hele tiden. (Men da blir det jo også flere bruktbåter til oss andre:-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...