Jump to content

Ombygging av Bayliner 2655 Ciera -88


Bergliner 33

Recommended Posts

Tusen takk for positiv feedback. :thumbsup:

Det går fremover men det er motorrom som innredes med diverse utstyr før maskinisten skal heises på plass, så

det er ikke så mye å legge ut bilder av. Skal legge opp mest mulig elektrisk nå som det er "god" plass i motorrommet.

Har bestilt comfort suede i dag som skal brukes til å trekke dashbord med. Deretter skal lexan sages ut og settes inn i sidene.

Da kommer det bilder !!!

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hei. Beklager - lite oppdatering i 2012 men det har skjedd ting!

Har fått gjort masse, men den kom ikke på sjøen i 2012...

Den er nå flyttet til hjemmehavna si, riktignok på land men til våren skal den på sjøen.

Det står fortsatt igjen mye finish arbeid, ihvertfall innvendig , og elektrisk arbeid.

Skal legge ut bilder fremover.

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Imponerende arbeid du har gjort! Et av de bedre jeg har sett.

 

Håper å starte på mitt eget prosjekt i løpet av sommeren, en Viking 28. Den skal bygges om til hardtop/lukket båt med stor integrert badeplattform. Skal starte min egen tråd når jeg starter :-)

 

Designer ombyggingen i 3D, og vil komme med noen bilder av det planlagte ferdige resultatet så snart det er klart :-)

 

Legger ved et par bilder av utgangspunktet som er blitt voldtatt av noen som ikke vet hvordan man bygger om en båt.. :-)

 

56_217248353_xl.jpg

56_354930072_xl.jpg

Redigert av Fortego (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Takk for mye skryt !

Båten har vært på sjøen 2 sesonger og fungerer meget bra.

Gangtid på motor er kun 126 timer. Vi har, som noen har fått med seg, bestemt oss for å selge denne før den er ferdig. Det står igjen finish arbeid og noe montering av utstyr, Bl.a kraner på kjøkken og bad.

Har gått lei av prosjektet så jeg ønsker gjernebå bli kvitt denne før vinteren, da vi har gått til anskaffelse av ny båt. Tar gjerne imot seriøse bud. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=51219791&searchclickthrough=true

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
  • 2 år senere...
  • 5 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...