Skippern1980 Startet 7.Mars.2012 Del på Facebook Startet 7.Mars.2012 Har fått tilbud om og kjøpe en s22 motor av en kompis..Hva er en grei pris på denne? Motoren starter og går helt fint men ser "skabbete" ut utenpå.. Sitér dette innlegget Link to post
Skippern1980 Svart 7.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2012 ingen Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 8.Mars.2012 Del på Facebook Svart 8.Mars.2012 ingen Jeg ga 3000 for en S 15,men den er jo noe mindre Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 10.Mars.2012 Del på Facebook Svart 10.Mars.2012 En s22 i god teknisk stand bør være god for 10 båtlapper, men dette kan jo variere med mange forskjellige faktorer. Et skabbete utseende kan jo enkelt løses med et strøk lakk, men det kan også tyde på at motoren har fått heller labert vedlikehold. Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Treskolars Svart 10.Mars.2012 Del på Facebook Svart 10.Mars.2012 En s22 i god teknisk stand bør være god for 10 båtlapper, men dette kan jo variere med mange forskjellige faktorer. Et skabbete utseende kan jo enkelt løses med et strøk lakk, men det kan også tyde på at motoren har fått heller labert vedlikehold. FM guru Petter Fagerli syntes jeg betalte for mye Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 17.Mars.2012 Del på Facebook Svart 17.Mars.2012 FM guru Petter Fagerli syntes jeg betalte for mye Kjøpte du motoren? Hvis ja,hva ble prisen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.