O.Olsen Startet 29.April.2012 Del på Facebook Startet 29.April.2012 Har en 40hk mariner MAGNUM 98/99 mod som skulle trengt nye dekaler. Ser mange firmaer som lager merker, men tenker mere på noen som kan ha slike ferdig maler liggende..... Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 http://www.boats.net/ har sikkert det. Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Honduras Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 (redigert) Lakk den svart og sett på Mercury-merker i steden. Er samme motoren... Sjekk prisen hos forhandler. Lakket opp en 50Hk Mercury for tre-fire år siden, og da var originalmerkene overraskende rimelig. Tror jeg betalte 5-600 for fullt sett. Da er det ikke allverden å spare på å bestille fra utlandet med mva, frakt og gebyrer. Redigert 29.April.2012 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
jensemann2 Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 er det samme motoren? har liksom alltid hatt inntrykknav at mariner motorene er vanvittig late i forhold til mercury. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Skal ikke si at de bestandig har vært like, men alle jeg har vært borte i er helt samme motor. En gang i tiden var det litt forskjell på fargen på motor/stamme, men på slutten ble alle lakkert svarte. Eneste forskjell var at dekselet ble lakkert grått/sølv på Mariner og andre merker. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
SvartRøyk Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Kan du ikke bestille hos en Mercury forhandler? Eller er motoren for gammel? De skaffet dette før vet jeg. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 30.April.2012 Del på Facebook Svart 30.April.2012 Ravns garage i Båstad Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.