Draug1 Startet 29.April.2012 Del på Facebook Startet 29.April.2012 Jeg skal bytte noen av pluggene i teakdekket mitt. Noen som vet hvordan man får fjernet de gammle slitte? Så for meg at jeg kunne borre de ut, men det sitter jo en skrue der, så det er jo ikke mulig, virker det som, å få sentrert borret. Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
Bartesam Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Ville brukt en tynn skrutrekker eller en syl til å vippe ut pluggene. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Honduras Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 (redigert) Prøv med en skrue med kraftige gjenger, f.eks en karosseriskrue eller monteringsskrue. Skru den ned midt i pluggen med en batteridrill. Når den treffer skruen under drar ofte gjengene den gamle proppen opp av hullet uten å ødelegge sporet i skruen under. Har fjernet en god del propper på den måten. Er lettere å skade hullet med syl/skrutrekker synes jeg. Redigert 29.April.2012 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Draug1 Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Takk for tips. Fant en gammel tråd om det samme. https://baatplassen.no/i/topic/12493-hvordan-fjerne-teakplugger/ Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.