-morten- Startet 2.Mai.2012 Del på Facebook Startet 2.Mai.2012 http://www.fvn.no/lokalt/mandal/Her-fiskes-bilen-opp-av-sjoen-2217771.html#.T6EPa9X_ktU Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Polarn Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 au da Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kenneth 81 Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Det der så ikke billig ut.... Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
puddingen Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Åsså dame med hund Stakkars, det der var nok en skremmende opplevelse vil jeg tro! Godt det endte bra Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Endte bra? Kunne det gått værre enn det der Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
SUN960 Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Så lenge det "kun" er materielle skader og ikke personskader, så kunne det så absolutt gått verre. Sitér dette innlegget Link to post
Tusenårsfalken Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Dame + Stor Bil + rygging + rygging med henger + vanskelig slipp. Kunne det i det heile tatt godt bra? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Enkel måte å kvitte seg med både bilen, båten og gubben på da Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Hvorfor har de laget en så elendig slipp da.. kunne hvertfall kosta på litt betong mellom sporene.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
puddingen Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 (redigert) Biler, båter og hengere koster bare penger..mennesker og ..hunder, er tildels uerstattelige, for noen av vårs.. Redigert 2.Mai.2012 av puddingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 (redigert) Godt det ikke var dypt der, da kunne det kanskje gått værre. Ulykken ser jo med første øyekast litt klønete ut Men det kan sikkert være mange årsaker til hendelsen, mister man først kontrollen går det fort galt i en så bratt rampe.. Jeg har gjort nok tabber hittil i mitt liv til at jeg ikke skal være den som står å peker og ler Redigert 2.Mai.2012 av M/S Karoline (see edit history) Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
-morten- Svart 3.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2012 Nei man skal ikke peke og le, men jeg rekner med denne bilen egentlig er ganske bra egna for å sette ut en gummibåt! Den hadde nok taklet langt større båt også. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
thomas73 Svart 3.Mai.2012 Del på Facebook Svart 3.Mai.2012 Uffda! Håper det ikke blir altfor mange av de episodene utover sommeren! Men er "redd" for at det blir flere.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.