Mario128 Svart 13.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Er det noe som skjer på Grimsøya så lik oss gjerne på Facebook og skriv om det der https://www.facebook.com/GBForening?ref=hl Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 13.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2014 Det har ikke lagt seg snø her. :-) Bra. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2014 Var nede og festa litt ekstra i påvente av vinden som skal komme i kveld. Stille og fredelig der nå, og egentlig forskrekkelig mørkt... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Om noen er nede og ser til båten sin så kan de jo evt melde tilbake om det er noe alvorlige greier på Grimsøy etter nattens vind. Skjønte på nyhetene at det har blåst hatter og høy i området. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 10.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Er det flere enn meg som har fått brukt opp mye sink i havna i sommer? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Var temmelig slitent ja. Strømopplegget er jo ikke det beste. Og sikkert noen båter som ikke burde koblet til strømmen i det hele tatt Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
leopard Svart 10.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2014 Om noen er nede og ser til båten sin så kan de jo evt melde tilbake om det er noe alvorlige greier på Grimsøy etter nattens vind. Skjønte på nyhetene at det har blåst hatter og høy i området. Var ute og titta etter min nå tok en runde og så rundt samtidig. Kunne ikke se at det hadde skjedd noe. Var nok heldig med vindretningen. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 3.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2015 Denne tror jeg ikke klarer seg til våren om ikke noe gjøres. https://baatplassen.no/bildearkiv/57/57739/1420301551.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Dostum Svart 8.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2015 Båtfolk! Da har man investert i båt og plass på Grimsøy. Kommer nok til å være nede i marina større dele av helgen for å plukke litt på båten. Har med termos med kaffe hvis flere er i området. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 11.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2015 Var en tur ute i havna igår. Kom ikke frem bilen så måtte gå over jordet. Idag var det mindre vann og greit å kjøre over plassen. Men.... Mange som bør ta seg en tur og sjekke pressenninger. Flere som stativene peker i alle retninger på. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 11.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2015 Og det er meldt stiv kuling i morra igjen... hm, må nok ta turen da ja. Sitér dette innlegget Link to post
Dostum Svart 8.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2015 Var nede i marina nå nettopp. Til info det å kjøre ned siste bakken ned til marina var greit, det var det ikke oppover bakken…svært glatt... Sitér dette innlegget Link to post
Dostum Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 God dag! Ett par kjappe spørsmål; Organiserer Peder eller Marinaen organisert utsetting av båter? Eller avtales dette individuelt. Har kjøpt båt og overtatt båtplassen av tidligere eier. Så vet ikke helt hvordan dette løses i praksis. Strøm tilkobling for div verktøy til båtpussen? er det bare å finne en ledig stick? eller skal dette avtales med Peder? Og siste spørsmål; finnes det sanitæranlegg på marinaen som er åpne for oss med båt der? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Ingen felles utsett. Kontakt Peder å avtal utsett. Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Sist vår fikk jeg beskjed om at det var utsett hver fredag. Møtte opp, snakka med truckfører, kom i køen (venta et par timer) og visp så var båten på sjøen. Samme prosedyre ved opptak. Hver fredag i en del uker. Betaling med kort i terminal hos trøckfører. Og de tar lunsjpause, litt kjedelig å måtte vente når andre har lunsj, men sånn er det bare. De satt ut en del båter i påsken. Ring Peder og hør hva som gjelder denne våren. Legg gjerne beskjed i denne tråden så vet vi andre også :-) Sitér dette innlegget Link to post
Dostum Svart 12.April.2015 Link til dette innlegget Svart 12.April.2015 Pratet med Peder. Han sa at det ikke var noe som organisert, hverken med faste dager eller tidspunkt. Kanskje gutta på marinaen kjører noe slik. Men de har jeg ikke pratet med. Peder trodde at 1.mai helga var mest aktuelt for når folk satt ut. Jeg har båten min inn i mellom "alle" andre, og er egentlig klar for å få den sjøsatt. Så jeg må bare vente til alle andre har fått ut fingeren og sjøsatt båten sin, siden det ikke er plass for å komme til båten min. Sitér dette innlegget Link to post
Dostum Svart 14.September.2015 Link til dette innlegget Svart 14.September.2015 Hei! Nå ser det ut som vinteren begynner å nærme seg raskere enn hva jeg ønsker, og min første båtsesong er snart over. Men når er det vanlig å ta opp båten for sesongen her på marinaen? Og vet dere om det blir organisert noe felles opptak i år? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 14.September.2015 Link til dette innlegget Svart 14.September.2015 Litt forskjellig fra år til år. Men bare å ringe peder å si du skal opp. Så ordner han det Hva slags båt har du forresten? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 29.September.2016 Link til dette innlegget Svart 29.September.2016 Blåser friskt nå, 18-20 ms i kastene og mer lovet utover kvelden. Ligger en seiler på moring som er i ferd med å blåse ut rullefokka... Om noen vet hvem som eier båten blir nok eier glad for beskjed. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.April.2017 Link til dette innlegget Svart 3.April.2017 Noen som vet om de har begynt å sette ut hos Peder enda? Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 3.April.2017 Link til dette innlegget Svart 3.April.2017 Tror det er like om hjørnet. Noen som er lovet å komme ut før påsken. Peder mente det ordnet seg. Spørs vel om du ligger lett tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.April.2017 Link til dette innlegget Svart 3.April.2017 Ja ligger helt ytterst, men så ligger det en rett bak som må ut oim at jeg må bruke traverskrana. Aner jo ikke hvem han bak mer er. Var dum nok til å ikke utveksle info når jeg møtte han på opplaget tidligere i våres.. jaja.. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 3.April.2017 Link til dette innlegget Svart 3.April.2017 Det er ihvertfall liv å røre i havna om dagen. Tar du turen for å begynne pussen treffer du nok noen som vet hvem eier er. Jeg ligger heldigvis innerst mot fjellet og ikke iveien for noen. :-). Bryggene er klargjort og det er allerede fortøyd båter i noen av båsene. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.April.2019 Link til dette innlegget Svart 10.April.2019 Noen som vet om det er mulig å få fylt diesel på Grimsøy nå? Fungerte ikke i høst. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.April.2019 Link til dette innlegget Svart 12.April.2019 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.