Jump to content

Grimsøy Skjeberg, tråden for oss som har båtplass her.


Marida

Recommended Posts

  • 9 måneder senere...

Om noen er nede og ser til båten sin så kan de jo evt melde tilbake om det er noe alvorlige greier på Grimsøy etter nattens vind. Skjønte på nyhetene at det har blåst hatter og høy i området.

 

Var ute og titta etter min nå tok en runde og så rundt samtidig. Kunne ikke se at det hadde skjedd noe. Var nok heldig med vindretningen.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

God dag!

Ett par kjappe spørsmål;

Organiserer Peder eller Marinaen organisert utsetting av båter? Eller avtales dette individuelt. Har kjøpt båt og overtatt båtplassen av tidligere eier. Så vet ikke helt hvordan dette løses i praksis.

 

Strøm tilkobling for div verktøy til båtpussen? er det bare å finne en ledig stick? eller skal dette avtales med Peder?

 

Og siste spørsmål; finnes det sanitæranlegg på marinaen som er åpne for oss med båt der?

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

Sist vår fikk jeg beskjed om at det var utsett hver fredag. Møtte opp, snakka med truckfører, kom i køen (venta et par timer) og visp så var båten på sjøen. Samme prosedyre ved opptak. Hver fredag i en del uker. 

 

Betaling med kort i terminal hos trøckfører. Og de tar lunsjpause, litt kjedelig å måtte vente når andre har lunsj, men sånn er det bare. 

 

De satt ut en del båter i påsken. Ring Peder og hør hva som gjelder denne våren. Legg gjerne beskjed i denne tråden så vet vi andre også :-)

Link to post
Share on other sites

Pratet med Peder. Han sa at det ikke var noe som organisert, hverken med faste dager eller tidspunkt. Kanskje gutta på marinaen kjører noe slik. Men de har jeg ikke pratet med. 

 

Peder trodde at 1.mai helga var mest aktuelt for når folk satt ut. Jeg har båten min inn i mellom "alle" andre, og er egentlig klar for å få den sjøsatt. Så jeg må bare vente til alle andre har fått ut fingeren og sjøsatt båten sin, siden det ikke er plass for å komme til båten min. :pray:

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 6 måneder senere...
Guest Avmønstret#

Ja ligger helt ytterst, men så ligger det en rett bak som må ut oim at jeg må bruke traverskrana. Aner jo ikke hvem han bak mer er. Var dum nok til å ikke utveksle info når jeg møtte han på opplaget tidligere i våres.. jaja..

 

Link to post
Share on other sites

Det er ihvertfall liv å røre i havna om dagen. Tar du turen for å begynne pussen treffer du nok noen som vet hvem eier er. Jeg ligger heldigvis innerst mot fjellet og ikke iveien for noen. :-). Bryggene er klargjort og det er allerede fortøyd båter i noen av båsene.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...