Marida Startet 9.Mai.2012 Del på Facebook Startet 9.Mai.2012 Så at de hadde en slik tråd om havna Storsand i Hurum og tenkte at dette burde vi også hatt. Vi er nå en del som har båtene i samme havna. Denne havna er delt i to. den vestre delen tilhører Grimsøy Service, den østre og største tilhører Pedern. Link til hjemmesiden: http://gkbf.no/ Her ligger vaktlista for første halvdel av sesongen. Fyr løs. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 9.Mai.2012 Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 God idè Marida. Jeg ligger hos Peder. Plassnr. husker jeg ikke i farta, men det var vel på c-brygga tror jeg. Håper å få satt på plass fortøyningstauene til uka... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Draco24styling Svart 9.Mai.2012 Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 Ligger hos Peder jeg også! A41 Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Marida Svart 9.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 Nå er vel kiosken i ferd med å åpne igjen, har ikke vært nedom på et par uker. Blir annerledes nå når Ester ikke er der 24/7 lenger Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 9.Mai.2012 Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 Bra at kiosken åpner igjen. noen som vet hvem som skal drive? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Mario128 Svart 9.Mai.2012 Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 Flott tråd ;) Jeg ligger hos Peder på C brygga, plass 33. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 9.Mai.2012 Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 (redigert) Mario: vi ligger jammen på samme brygga da gitt. Måtte titte på regninga. C-14 stod det vist. Og jeg står vist ikke på vaktlista heller. Kanskje man har flaks i år. Redigert 9.Mai.2012 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bidevind Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Hei ! Jeg står på land hos Peder og skal sjøsette i dag Torsdag. Har ikke lenger bryggeplass hos Peder så trenger å låne en plass torsdag - søndag. Er det noen som har en plass som er ledig i denne perioden? Båtlengde 11 og bredde 3,30 m. Takknemlig for svar ! Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Og jeg står vist ikke på vaktlista heller. Kanskje man har flaks i år. Jeg skal være så snill og si i fra for deg jeg..... :) Noen som vet åssen det er med vannet på bryggene ? Er det komunalt blitt på betongbryggene ? Peder kjører fortsatt i fra brønn ? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 10.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Hei ! Jeg står på land hos Peder og skal sjøsette i dag Torsdag. Har ikke lenger bryggeplass hos Peder så trenger å låne en plass torsdag - søndag. Er det noen som har en plass som er ledig i denne perioden? Båtlengde 11 og bredde 3,30 m. Takknemlig for svar ! Ring til Peder, har en kompis som ligger på E brygga, han kommer ikke ut før etter St.Hans. Spør om plassen til Weum. Eller Evenrud Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 10.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Noen som vet åssen det er med vannet på bryggene ? Er det komunalt blitt på betongbryggene ? Peder kjører fortsatt i fra brønn ? Mener dette ble kommunalt fra i fjor, kom vel til sommerferien. Vet ikke 100%. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Hei ! Jeg står på land hos Peder og skal sjøsette i dag Torsdag. Har ikke lenger bryggeplass hos Peder så trenger å låne en plass torsdag - søndag. Er det noen som har en plass som er ledig i denne perioden? Båtlengde 11 og bredde 3,30 m. Takknemlig for svar ! Plassen min c-14 (hos Peder) er ledig i helga,men den er bare 3,5 bred. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bidevind Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Ring til Peder, .... Spør om plassen til Weum. Eller Evenrud Plassen min c-14 (hos Peder) er ledig i helga... Takk begge to! Plass har ordnet seg og det helt frem til neste torsdag. Sitér dette innlegget Link to post
Mario128 Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Pettern1972: tror jeg lå på c15 i fjor. Når det kommer til vakta så skal jeg sitte der 21.05. Så det er vel bare å glede seg ;)) Sitér dette innlegget Link to post
Dagfinn Arntsen Svart 11.Mai.2012 Del på Facebook Svart 11.Mai.2012 Kan melde om en stille og rolig natt på marinaen. Kom akkurat hjem etter årets vakt. Ligger selv på A-51. Dagfinn Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 11.Mai.2012 Del på Facebook Svart 11.Mai.2012 Har plass hos Peder. Det er i allefall komunalt hos Ester, men tror ikke det er hos Peder enda. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Gurba Svart 11.Mai.2012 Del på Facebook Svart 11.Mai.2012 Fylla vann for 2 år siden og tror nesten det var bare saltvann vi fikk den ene gangen , men ellers så var det ok. Om 5 timer så sitter jeg i båten. Det ske bli gøtt, seilbåt hadde nok vært tingen denne helga.. 15m/s ? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 11.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2012 Ser jo ingenting når man skal sitte nedi der. Jeg er altfor nysjerrig til det. Er vel nede i 6 tia, blir bryggenatt til i morra hvertfall. ser an vind. Meldt nordaving i morra vel? Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 11.Mai.2012 Del på Facebook Svart 11.Mai.2012 Frua klikka jo helt når ho så værmeldinga i går , men nå ser det jo bedre ut. Jeg må jobbe i morra så det blir brygga på oss og. Sette på en voldsfilm og spise lavkarbogøtteri. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 12.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2013 Åsen ser det ut med is i havna nå? Sitér dette innlegget Link to post
10gris Svart 12.April.2013 Del på Facebook Svart 12.April.2013 Det er mye is i fjorden ennå. Det ble meldt om 50 cm innerst i skjebergkilen i går. Åpent vann ved Dusa. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 12.April.2013 Del på Facebook Svart 12.April.2013 Ligger fortsatt is men begynner å flyte opp utover Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
walker Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Ligger isen fortsatt i Grimsenkilden? Sitér dette innlegget Link to post
10gris Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Det er isfritt nå!!! Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 30.September.2013 Del på Facebook Svart 30.September.2013 Tenkte å ha båten på Grimsøy i vinter. Noen som har kontaktinformasjon, nettside eller tilsvarende til denne "Pedern"? Har ikke helt skjønt samspillet mellom Grimsøy service og Pedern. Er det slik at om jeg kontakter Pedern så fikser han hele sulamitten med opptak, får fraktet båten til opplagsplass osv? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.