Jump to content

Brenderup båthenger, hvilket hjullager passer?

Medås`n

Recommended Posts

Fikk mld på fonen av AK Maskiner i dag at lagrene var kommet fra Brenderup.. Weee!!! Kom hjem fra jobb og ned der tralla står for å sette isammen navet. Trur du lagrene passa da??

Hvorfor i h... kan ikke Brenderup ha en lager sats til denne henger med det serienr... Hva er visten med å knote så inni h... Jeg blir helt matt. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Det er innprentet ett serie nr på navet ( der en skrur felgen fast) . Det er som følger: FNK14H0037.

Lagrene som jeg har fått er som følger: 2 stk 6204

2 stk 6205

og simmering 30x52x10.

Ingen av disse lagrene passer innpå axlingen??? Innerdiameter på lagrene er for små så du får ikke tredd dem innpå axeltappen.

Hjulopphenget er ikke skiftet her .. Det ser jeg pga det er merke innfestningen til opphenget.

Ingen skilt eller lignende så gir noe serie nr på axlingen..

Redigert av Medås`n (see edit history)
  • 3 år senere...

Hei båtvenner!

Håper det er ok at jeg låner denne gamle tråden...

Har kjøpt "ny" båt med henger hvor både båt og henger tydeligvis har vært i saltvann, noe som har resultert i at lagrene på hengeren er helt ødelagt. Har ikke klart å finne ut hvilke lagere jeg trenger til denne hengeren, noen som vet eller kan hjelpe?

Modell er 1502VB

bilde

Mvh

Hav  :fishing:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...