Sjøbliss Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Jeg (Trudelutt) lytter kontinuerlig (bortsett fra om natten) på K16. Du skal ikke se bort ifra at vi gjør et oppkall da skal du se :) Liten gnukke-temperatur-sjekk på borgen! Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Bonus Svart 4.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2016 Vi går Fredag formiddag pga barnebarnevakt hjemme Link to post
TICORA Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Vi går lørdag morgen eller sent fredag til Hankø. Må seile litt når en først har konvertert:-) Link to post
Bonus Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Vi går lørdag morgen eller sent fredag til Hankø. Var ikke vann der på Mandag. Heller ikke strøm ytterst på nybrygga. Skulle antagelig komme ila. helgen. Vi var innom, men bestemte oss for å dra hit .. Link to post
TICORA Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Hmmm, takk for info Bonus. Kanskje vi revurderer målet. Link to post
Bonus Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Hmmm, takk for info Bonus. Kanskje vi revurderer målet. Ring ned og sjekk først, kanskje? God morgen i Oscarsborgsolen, forresten Link to post
TICORA Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Riktig god morgen Bonus:-)) Link to post
Bonus Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Fantastisk morgen på Oscarsborg! Solen skinner og vi har akkurat inntatt en nydelig egg&bacon frokost. Nyyydelig Link to post
Pequod Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Ser ut på webkameraet at det fremdeles er ledige plasser der, men det blir vel verre når jeg forhåpentligvis drar avgårde på lørdag. Tror jeg satser på en uthavn eller et mindre befolket sted. Jobber i dag og i morgen, så jeg kommer meg tidligst avgårde fredag kveld, mest sannsynlig lørdag. Utpå skal jeg nå uansett... Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Gabi Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Vi kjører fra Nøtterøy nå. Håper det er ledig plass til oss når vi kommer frem :-) Hvis ikke det må vi finne ut en plan B-hva nå det skal være....er ikke kjent i området.... Link to post
Ms Fortuna Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Veldig mange andre muligheter hvis du mot formodning ikke skulle finne plass der i dag, spørs bare om du skal ha brygge med strøm eller ligge i naturhavn. Det er flere av begge i umiddelbar nærhet til Oscarsborg. Link to post
Popeye70 Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 ETA kl 17... Hvordan gikk det? Fikk dere plass? Vi prøver oss på Borgen i morgen en gang, men er forberedt på at det kan bli Sandspollen, Sætre, Håøya eller noe helt annet... SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lars H. Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 (redigert) Det ser vel ut til at Gabi fikk en fin plass inn mot "krobryggen". Ellers begynner det å bli temmelig fult, siste tallet jeg hørte var at det er 140 båter her nå. Redigert 5.Mai.2016 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ms Fortuna Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 ingen som vil ha den plassen rett foran web kamera da? plass til 2 mindre eller en større der... Link to post
Popeye70 Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 ingen som vil ha den plassen rett foran web kamera da? plass til 2 mindre eller en større der... Sett opp et opptatt-skilt, så tar vi den rundt kl 1500 i morgen. ;-) SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Gabi Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Det ser vel ut til at Gabi fikk en fin plass inn mot "krobryggen". Ellers begynner det å bli temmelig fult, siste tallet jeg hørte var at det er 140 båter her nå. Ja, hei til alle båtplassen-venner! Vi fikk plass som Lars forteller, så vi er godt fornøyde med det! Jeg har akkurat fortalt familien om Trudelutt og andre båter fra forumet, så nå er de også informerte om livet på Båtplassen.no I morgen blir det museumstur og opplevelser her, vi har gledet oss til dette! Link to post
Tuppelure2 Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Uoffisiell telling av havneverten ved 18 tiden var ca 80 båter Link to post
Tuppelure2 Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Uoffisiell telling av havneverten her ved 18 tiden var rundt 80 båter Link to post
Dykker Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Rimer bedre med 80 enn 140 båter når jeg ser på webkamera. Meste jeg har erfart var 147 båter når vi var der for to år siden. Trampet ned fendrene for å få plass. Link to post
Ben Sin Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Fortsatt noen plasser her ja. Håper noen skrur av vindvifta til i morgen. Sur trekk inn sundet idag. Men hyggelig treff rundt langbordet på kroa. Oscarsborg er en perle i Oslofjorden! Link to post
Ben Sin Svart 6.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2016 Ligger an til en brukbar dag. Link to post
sap_2000 Svart 6.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2016 Er et titalls båter som har gått/ på vei til å gå nå, så gode muligheter til å få plass. Mvh. SAP Link to post
KongKing Svart 6.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2016 Jeg er så sykt misunnelig!!!! Båten er på vannet, men har litt motorpoblemer. ÆSJ!!! Er 2 uker siden jeg meldte ifra til verksted, men de har jo en del å gjøre nå om dagen så de får ikke sett på det før i mideten av neste uke. ÆSJ!!!! Tror jeg dropper å se på live-bildet fra oscarsborg mer denne helgen.... Kos dere dere som kan! KK Link to post
Ben Sin Svart 6.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2016 Sikker på at du ikke vil ha et bilde til Kk? ??? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn