Flid Svart 12.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2015 Mulig det er event selskapene fra Oslo med sine Ribber som har presset på litt. Det var et lag her i dag som var inne på kroa for en liten servering før de dro videre. Link to post
Astor Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Var innom i dag formiddag og hilste på havnesjefen. Det blir bra på Borgen når forbdte Ingene er unnagjort. Flid var ute å handlet fikk jeg vite. Nå er skuta ferdigvasket både oventil og nedentil. :) Fyllt opp med diesel og vann hos Bendik på Sætre, som nå holder vanlig sommeråpent. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Flid Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 (redigert) Synd vi ikke var hjemme da Astor. Vi hadde behov for litt påfyll av proviant. Fikk låne jolla til Per for en tur inn til Drøbak. Kom gjerne innom hvis du er i nærheten, lenge siden sist nå... Diesel koster 10.35 i Drøbak, hva er pumpepris på Sætre? Redigert 13.Mars.2015 av Flid (see edit history) Link to post
Astor Svart 13.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2015 Fyllte opp tanken men prisen visste ikke Bendik. Han fikk den ila dagen. Håper det ikke ble over 20 for litern. He Det ble skrogvask. Godt å få det unnagjort. Men for et slit..... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Flere gjestebåter på Borgen i dag. Link to post
Svensk Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Någon som skall till Oscarsborg i Påsk som besöker Strömstad i slutet av nästa vecka och kan ta med påskemat till de jag känner och alla andra ?? Link to post
MaSa Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 (redigert) Svensk ! Du virker til å være en fantastisk person! Jeg har ikke hatt gleden av å hverken møte deg eller smake maten din, men med den skryten som har vært fra medlemmene her så tror jeg kanskje jeg må avlegge Sverige ett lengre besøk i år :) Redigert 21.Mars.2015 av MaSa (see edit history) Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Flid Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Svensk ! Du virker til å være en fantastisk person! Jeg har ikke hatt gleden av å hverken møte deg eller smake maten din, men med den skryten som har vært fra medlemmene..... En helt korrekt fremstilling av mannen ( og fruen ) bak navnet " Svensk". Link to post
Flid Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Någon som skall till Oscarsborg i Påsk som besöker Strömstad i slutet av nästa vecka och kan ta med påskemat till de jag känner och alla andra ?? Jeg vet at en del av BP klientellet skal til Strømstad/Koster. Noen av disse båtene pleier å komme innom Borgen etter besøk i Sverige. Vi får se om noen melder seg... Eneste muligheten vi har for en tur til Strømstad blir førstkommende mandag morgen, det passer kanskje dårlig for deg... Link to post
Svensk Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 (redigert) Jeg vet at en del av BP klientellet skal til Strømstad/Koster. Noen av disse båtene pleier å komme innom Borgen etter besøk i Sverige. Vi får se om noen melder seg... Eneste muligheten vi har for en tur til Strømstad blir førstkommende mandag morgen, det passer kanskje dårlig for deg... Räcker tyvärr inte få påskematen till Strömstad på måndag. Är ganska säker på att BP folk meller sig påDetta kommer att lyckas på ett eller annat sätt. Redigert 21.Mars.2015 av Svensk (see edit history) Link to post
Svensk Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 (redigert) Svensk ! Du virker til å være en fantastisk person! Jeg har ikke hatt gleden av å hverken møte deg eller smake maten din, men med den skryten som har vært fra medlemmene her så tror jeg kanskje jeg må avlegge Sverige ett lengre besøk i år :) Nu tar dig nog i för mycket.Fantastisk är stora ord. Försöker bara vara motsatsen till allt ont som sker runt i världen i dag och vara behjälplig med mina erfarenheter om det kan hjälpa någon. Hyggligt om du kommer på besök och naturligtvis finner vi alltid en ledig båtplats i hamnen. Redigert 21.Mars.2015 av Svensk (see edit history) Link to post
Lars H. Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Men nå er det vel snart på tide at du en eller annen gang kan komme en tur til Borgen selv? Du skal bli godt mottatt, enten du kommer med egen båt eller på annen måte. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Regina III Svart 21.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2015 Fantastisk är stora ord. Du synes kanskje det, men jeg tror også at du er en stor "Svensk". Link to post
Lars H. Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Er det vann på bryggene på Borgen? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Du finner vann på steinbrygga, der de store båtene pleier å ligge. Der er det en kum med slange :-) Link to post
Lars H. Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Har fått bekreftet av Berit at hun skal legge ut slanger og vann på førstkommende fredag. Men jeg tror jeg skal få fylt opp vanntanken ifb. sjøsetting imorgen. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Olaf Lingjærde Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Jeg fant vann på steinbrygga helt syd i havna. Det virket helt ok. Link to post
Flid Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Har fått bekreftet av Berit at hun skal legge ut slanger og vann på førstkommende fredag. Kommer litt an på "rørleggærn" det da :-) Link to post
Mariell Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Kommer litt an på "rørleggærn" det da :-) Ref. til kommentar 518 MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Flid Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Ref. til kommentar 518 Jada, han vet noe som vi andre ikke vet :-) Link to post
Tom Rør Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Det er klart for å sette på vann til bryggene, men det er nok værmeldingen som har stoppet det foreløpig. Link to post
Astor Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 (redigert) Det blåser vel for mye..... Redigert 22.Mars.2015 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 22.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2015 Ja, samt lavt skydekke :-) Det er ihvertfall ikke nattefrosten de tenker på Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn