Sjippsjeeb Startet 28.Juni.2012 Del på Facebook Startet 28.Juni.2012 Hei, jeg har ikke anledning til å dra innom båtbutikken denne uken, så jeg tenker å spørre her først: Jeg holder på å fornye en Mercury påhengsmotor. Denne har en gummipropp som er dårlig, og som må erstattes. Siden det er snakk om båt regner jeg med at delen må fødes av den ubesudlete datteren til en mongolsk ørnebonde, og er ergo vanskelig å få tak i, veldig kostbar og man må vente temmelig lenge på den. Men kanskje noen kan gi meg et tips om: - Hva denne proppen heter på båtspråk? - Hvor jeg får tak i den? Gjerne nettbutikk... Tusen takk! Bilder: Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 28.Juni.2012 Del på Facebook Svart 28.Juni.2012 delenr 2516117. Koster 72kroner fra ravns-garage.no Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Sjippsjeeb Svart 29.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2012 Tusen takk for svaret! :) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 29.Juni.2012 Del på Facebook Svart 29.Juni.2012 har en 6 hk delemotor stående i garasjen, mulig proppen sitter på den... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.