Jump to content

Noen i nærheten av sponvika ? . Motorstopp på båt

Gurba

Recommended Posts

Ikke sikker , oppga posisjon og telefonnr , antall folk osv til ho på radioen.. ho tar over . Snakket med gutta og dem lo og skravla så det er ikke snakk om noe panikk.. men dem flyttet seg litt og hadde foreløpig dårlig dreggfeste.

Leter på nettet etter noe kanal 16 og lytting , men finner ikke noe .. artig om du hadde skrevet hva som skjer på radioen ..

Om du mister dreggfeste i liten båt 50 meter fra fjellet er jeg i tvil om de har kontroll. AISen viser at Horn Flyer ligger i ro. Viktig at du oppdaterer Tjøme Radio

Tjøme har tatt kontakt med dem sjøl og har fått all informasjon jeg kan gi, folka i båten har nummer til redningsskøyta og alt. Jeg forsto det som om dem hadde hatt kontakt med redningsskøyta, men skulle vente til han onkelen kom.. tror det har sammenheng med at dem ikke er medlemmer , pris og hvor stor faren for forlis er.. jeg skal ringe dem nå og høre status.

Dem har nå fått dreggfeste og båten ligger i ro , bølgene har blitt mindre. Det var en slektning som nå var 10 minutter unna med båt for å hjelpe. Jeg spurte dem om Tjøme var oppdatert og dem hadde ringt og gitt beskjed.

Ser ut som at det skal gå bra.

Tusen takk for hjelp med tlf nr , rart det skulle være så vanskelig og finne på nettet.. men med lettere høy puls og en ice internett boks som ikke vil i regnværet var tolmodigheten kort

Redigert av Anders Haaby (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...