emmis Startet 10.Juli.2012 Del på Facebook Startet 10.Juli.2012 (redigert) Har vannlekk mellom overbygg og skrog på min Draco,skal demontere fendelist og legge nytt tetningstoff etter rengjøring.Bør jeg bruke Tec7-sikafleks eller er det noe annet som er bedre? Redigert 10.Juli.2012 av emmis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 10.Juli.2012 Del på Facebook Svart 10.Juli.2012 (redigert) De fleste båtbyggere bruker så vidt jeg vet Plexus til dette. Plexus sitt "fiberglass fusion" lim er et slags tokomponents metakryl lim som fungerer på den måten at det smelter litt av det eksisterende laminatet i skjøten for å få en tilnærmet helt homogen skjøt, og er derfor å foretrekke over vanlige polyuretan lim på slike strukturelle skjøter. Plexus kan nok være vanskelig å få tak i, og koster nok en del, og de fleste bruker vel Tec-7 uten noe problem, så Tec-7 er nok det enkleste å bruke og å få tak i, og det sitter normalt veldig godt ! Redigert 10.Juli.2012 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 11.Juli.2012 Del på Facebook Svart 11.Juli.2012 Eller støpe dem sammen. Stephen.T. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.