Jump to content

Mariner Viking 10 HK Fusker ved litt gass

weezy94

Recommended Posts

Har en 1997 modell Mariner Viking 10 HK som er veldig lite brukt. Den har lugget stille og fint de siste årene fordi den fusker når jeg gir den litt speed.

Den starter fint og sviver utmerket på tomgang og på litt under halv speed i gir. Vis jeg gir flatt begynner den å fuske.

det føtes ut akkurat som om man skulle kjørt en bil og vridd av og på tenningen. Tenn tenner og stopper når den har litt for mye turtall og så begynner den igjen og svive, så stopper den, så begynner den igjen... sånn holder den på :)

Har rensket forgasser, kjørt den god og varm og stillt på blandingskruen. prøvd å kjøre på bare 1 sylinder. Begge klarte å holde båten kjørendes. Det merkelige var at den ikke fusket når jeg bare kjørte på en sylinder. slik var den på begge sylinderene. (selvfølgelig fusket den litt siden den bare kjørte på 1 syl, men den "kuttet" ikke å tenne og den sveiv jevnt på den ene sylinderern)

Med en gang jeg tok på begge sylunderene og var klar for å tenne på begge go få litt fart begynte den å jokke seg framover igjen.

Noen som kan komme med et innspill så hadde det vært fint :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...