Guest Kaptein Fredrik Startet 3.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2012 (redigert) Heisann. På jobb driver jeg å monterer vinsjsystemer og da legger vi alle kabler i slike "rør". Jeg tenkte at det må være supert å bruke i båt. Noen som vet hvor man kan kjøpe slike rør? Her er bilde av hovedstrømkabler fra batteri til startmotor. Rørene er ca. 10 mm store. Det spesielle med dem er at de er veldig tynne, og har ett kutt på langs gjennom hele røret, så man kan ta ut kabler enkelt uten å måtte skjære selv. Disse rørene er annerledes i forhold til "elektrikkerrør" Mvh Kaptein Fredrik Redigert 3.Oktober.2012 av Kaptein Fredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 3.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2012 Her: http://www.maritim.no/trekkeror-delbar-slange-19mm Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
ksnes Svart 3.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2012 Ikea har også slike... Tror det er mange andre som har også... Clas Ohlson/biltema? Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 4.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2012 BilXtra Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 4.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2012 (redigert) Her: http://www.maritim.n...bar-slange-19mm Til DEN prisen ville jeg heller kjøpt Biltema sine, og splittet dem selv med en tapetkniv! Redigert 4.Oktober.2012 av Lady B (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 4.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2012 Takk for svar. IKEA sine så geniale ut. Jeg har sett på biltema og Clas ohlson men der har fe bare flexirør. Flexirør har alt for tykke vegger og for dype spor. Det blir en tur til IKEA i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 16.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2012 Jeg kjøpte 10 meter med slik slange på IKEA. De er forholdsvis greie, men de er litt for tynne i veggene. De sprekker ganske fort. I går så jeg også at Biltema har kommet med slike for bil. Jeg endte også opp med 10 meter med slike fra Biltema De er dog ikke åpne på midten, men ellers ser dem greie ut. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 16.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2012 Unner ingen IKEA i båten... Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 16.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2012 eBay såklart. Da får du i rosa om du vil http://search.eim.ebay.no/?kw=engine+dressing&ect=&elc=3&ec=&eb=S%C3%B8k Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 16.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2012 En stor forskjell på f.eks clas sine og maritime er at de på maritime har innerliner, altså 2 rør i et med split som vris for å låse det på lange strekk. Ellers like de du viser. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 20.November.2012 Del på Facebook Svart 20.November.2012 (redigert) Slike rør fåes også i bunt fra WÜRTH. De brukes på ADR traller. Ganske genialt. Det fås skjøtestykker, Y og T stykker, festeklips og koblingsbokser som disse passer til. (ADR godkjente rør er ikke delbare, men de har delbare rør i samme systemet). Link Edit: ser ut som de har tatt bort koblingsboksene fra sortimentet Redigert 20.November.2012 av Christel III (see edit history) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.