Garf73 Startet 5.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2012 Noen her som har noen erfaringer med Star maling når det kommer til båt? Ikke minst pris i forhold til konkurrentene (Hempel, Jotun, International og Biltema) Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
asunde Svart 5.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2012 Star maling er vel leverandør til Biltema, så en og samme ting. Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 5.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2012 (redigert) Hvis det er tilfelle så vil eneste fordelen være at når man drar ut til lagerutsalget så får man litt større utvalg når det kommer til farge :-) Redigert 5.Oktober.2012 av Garf73 (see edit history) Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Smiley Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 Jeg har "lakkert" flere båter med topcoat fra Star / Carboline. Etter min mening et 1. klasses produkt! Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Honduras Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 Samme her, har lakkert et par båter med Topcoat fra Biltema, produsert av Star. Blank og holdbar. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
kaptein Neo Svart 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2012 Star maling er jo Carboline Norge, som kanksje har aller mest erfaring og er best på offshore og shipping maling i Norge, så det ikke så rart at de også har knallbra produkter i utsalget sitt. De er kanksje ikke størst på "gorgeous gorgeous" fancy maling til fine fruer, men maling som tåler en vinternatt, DET kan de Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.