Ward Startet 7.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2012 Heihei. da har jeg fått tak i et prosjekt jeg sikkert kommer til å bruke hele vinteren på. Har fått tak i en Yamaha 15 hk som har stoppet pågrunn av impellerpumpen gikk istykker.. Den har nå stått stille i 5 år og har sett sine beste dager, men hvorfor ikke prøve? Har allerede funnet ut at jeg har en lang liste med muttere som har knekt.. Så her blir det grisepikker og tålmodighet som skal til! Tenker på å ta masse bilder underveis slik at jeg kan få svar på flere av de små spørsmålene som kan komme underveis! Ward Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 7.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2012 Hehe missunner deg ikke, riktignok skal jeg overhale en Johnson 70 men den går ihvertfall og skal bare bytte bensinslanger på forgassere, ellers bare skifte anoder og noen rustne bolter... Lykke til Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Pettern1972 Svart 7.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2012 Her får du det du trenger av deler.... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Ward Svart 12.Oktober.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2012 Jeg har tenkt en god del over muligheten for å bruke denne og sette en elektrisk motor inni ! Syntes dette virker som en flott ide. Motoren skal ikke brukes over store distanser så er ikke så stort problem med batteritid. Men jeg vet ikke om dette er veien til å gå ! Innspill trenges .. Sitér dette innlegget Link to post
StåleK Svart 12.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2012 Regner med at du har sett denne siden her? www.goldenmotors.com Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 13.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2012 riktignok skal jeg overhale en Johnson 70 men den går ihvertfall og skal bare bytte bensinslanger på forgassere, ellers bare skifte anoder og noen rustne bolter... Det ville ikke jeg kalt for en service engang Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.