avmønstret5 Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Hmm, ja i 1.verdenskrig kalte man det krigs-gass og var regnet som særdeles usunt. Sitér dette innlegget Link to post
s/y UT-sia Svart 9.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2013 Og hva inneholder Deep Clean?? Jo enkelt og greit saltsyre. Uansett hva de kaller produktene for, inneholder de i hovedsak saltsyre dersom det fjerner rust og organiske stiffer. Etc. Rur Sitér dette innlegget Link to post
fredsjo Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Hvis man bruker felgrens eller 30% saltsyre, vil det ta knekken på bunnstoffet tro? Båten er bunnsmurt før den ble vasket skikkelig... (Ikke jeg som har gjort det) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Det kan bli noen tynne striper med renner ned bunnstoffet. Men for å si det sånn, så mye felgrens og saltsyre bruker du ikke på båten din for å ta vannlinja, pluss at du skyller med masse vann etter bruk. Hadde ikke brydd meg, selv har jeg ikke merket noe til at saltsyre/felgrens knekker bunnstoffet. Sitér dette innlegget Link to post
Jonesy Svart 10.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2016 Hei ! Vurderer saltsyre (fargehandel) eller Biltema felgrens (oksalsyre) på gammel gul vannrenning nede i klosett / WC i hus, noen tips ? Er felgrensen/oksalsyre mere ufarlig i forhold til å måtte beskytte seg ? Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 10.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2016 Er det en ny type såpe nå som er basert på sitrus? Så en nabo tok båten og det så ut som om at virket godt. Glemte å spørre etter navnet. Men det var vist ikke i vanlig salg Det finnes en såpe som er basert på sitrus ja ?Den er ekstremt kraftig, vi bruker det på jobben når vi vasker vanskelige ting. Sist jeg brukte det var i kommunens garasje anlegg hvor de vasket bilene sine. Var vist en bil som hadde brent inne ser. Da brukte vi lavtrykk å spylte på såpen. Så var det høytrykk etterpå, dette fikk vi en ned sotet garasje med høy varmeutvikling ren igjen. Men ikke noe jeg har sett blitt solgt til privat personer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.