bert Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Brattestø Hvaler Link to post
Lars H. Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 På Rörö i Sverige fikk vi besøk av en av de innfødte! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Roger jo Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Hvem kan segla for uten vind Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mare Nostrum Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Tåkemorgen tidlig i august 2012. Åbyfjorden og Langesundsfjorden Link to post
Monaco 27 Fly Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Hvorfor kommer det bare opp link til bildene jeg la inn, og ikke selve bildene? I en annen tråd jeg la ut bilder i, kommer bildene opp, ikke bare linken... Gjorde det på akkurat samme måte (såvidt jeg vet). Link to post
Free Lillehammer Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 På Rörö i Sverige fikk vi besøk av de innfødte! Pleier ikke dere seile med bikje ombord? Link to post
Lars H. Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Jo da, kattekreket bykset over i nabobåten da det så Max inne i båten! Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Arvid_A Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Sommer i Lauerhavna på Hvaler. Sydenstemning opå Ramsö: Link to post
littmild Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 (redigert) "Hiv frem en øl da", på vei gjennom Felixsund mellom Geitholmen og Buholmen i Kragerø: Redigert 9.November.2012 av littmild (see edit history) - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
fluefiskeren Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Fra Åkrafjorden Juni 2011 med Langfoss, kåret til en av verdens ti fineste fosser i bakgrunnen. Link to post
Popeye70 Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Dette var vel symptomatisk vær for sommeren 2012. Bildet er tatt 20. juli, og det er Bolærne som ligger på rekke og rad og venter på regnet som gikk sørover på vestsiden av Oslofjorden: Jeg begynte dagen i t-skjorte og shorts, gikk via lettværs regntøy til full offshore-bekledning i løpet av 15 minutter. Temperaturen sank med flere grader og vinden økte fra vindstille til 20 knop på "no time". Dermed endte jeg slik: Hva kan man gjøre når været bestemmer seg for å leke litt med oss? Man kliner til: SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
-morten- Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 (redigert) Hei siden det er så mange flotte bilder her tenkte jeg å bidra lit fra Trøndelag og Nordmøre. Jeg har hytte ved Taftøysundet. Vi slipper å kjøre den kjedelige Trondheimsfjorden for å komme til de fine plassene. Ved Røstøya, som har en mengde fortøyningsbolter og masse fine viker. Far klarte så vidt å si at det var Kaldt!!! Utsikt NØ fra hytta vår Blikkstille i Trondheimsleia, Hitra til høre i bildet. Taftøysundet til venstre ser såvidt Smøla midt i bildet Ivrig Fisker tatt med mobilkamera Sønnen har fast plass i leideren opp til fordekket En kveldstur der det var flott lys over en liten eksklusiv Cruisebåt, Island Sky Noen liker fart! SeaRafting båt fra Trondheim. Passerer mellom Røstøya og Soløya Her er det gamle handelstedet på Magerøy og utsikt fra toppen av øya Ringholmen på tur mot Kristiansund lykta på Edøya og Tustna nabban Noen bilder fra Hauk klasse MTB som jeg har tjenestegjort på Redigert 10.November.2012 av -morten- (see edit history) Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Roger jo Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Det gode liv Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
torbi Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Bakkasund i Austevoll, Juli 2012 Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
blycher Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 (redigert) legger til litt tåkebilder også...var jo belemra med det også denne sommeren 2012 Bildene er tatt fra porsgrunnselva og ut frieren.Det lekre kongeskipet har også sneket seg inn Redigert 10.November.2012 av blycher (see edit history) Link to post
nordan family 27 Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 kveldsstemning i Dragsund Morgenstemning i Sandspollen - kaffe på akterdekk Link to post
littmild Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Hei siden det er så mange flotte bilder her tenkte jeg å bidra lit fra Trøndelag og Nordmøre. Jeg har hytte ved Taftøysundet. Vi slipper å kjøre den kjedelige Trondheimsfjorden for å komme til de fine plassene. Utrolig flotte bilder! - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Lars H. Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
nordan family 27 Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 på vei til opplag Også å vei til opplag Fruen trener på kaptainsrollen Voksne gutter leker: På vei til fiskeplassen Første kveld i ferien: Link to post
Roger jo Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Minne møte Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
mateco Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Et stemningsbildet fra Kjeila, hovedhavna i Mausundvær, utenfor Frøya. Tatt i august i år og viser værskillepå vei i solnedgangen. Natta kom og det ausa ned i bøtter og spann ! Bjørn Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Lars H. Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 10.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Har du ikke åpning i pullpiten, Lars ? Der her du vel et prosjekt ? Link to post
RSL Svart 10.November.2012 Link til dette innlegget Svart 10.November.2012 Her er et bilde fra Steilene som er tatt 2. mai 2012 som jeg synes er ganske fint, selv om det ikke er helt sommer enda. RSL NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn