Jump to content

Stemningsbilder av båt, sol og sommer:


Worry II

Recommended Posts

denne tråden må bestå...! :thumbsup:

 

img_20120617_143101.jpg

30 knop i retur fra Håholmen, retur via Midsund. Brattvåg til babord. Med kurs mot Lepsøysundet.

 

meg_baat_ona.jpg

Skipper og skute ved Ona fyr, etter et besøk på Finnøy Havstuer ble Ona avlagt en kort visitt.

 

2012-07-05_19.25.17.jpg

Annen båt, Yanmarin 6110 i fint driv (25 knop). Her i nordgående retning i Solbergfjorden. Nærmeste odden like ved Vinje på Dyrøya. Bakerst er Andørja, norges mest fjellrike øy :thumbsup:

 

2012-07-05_19.25.31.jpg

Dette er motsatt retning, Berg skimtes til høyre. Senja i baugen med Stonglandseidet / Tranøybotn. Aldri opplevd Solbergfjorden så flat...

Link to post
Share on other sites

Nimbus, trodde ikke det var så folksomt med båter i Bergen om sommeren, ser ikke ut som det hadde blitt lett og få plass der isåfall.

Va viss han innst i hjørne finner ut at han vil reise heim?:p blir ikke så lett og komme seg ut da hehe.

Kurt-Inge,

 

Litt spesielt når Bruce har kosert i by,n. Da er det mange som bruker båten sin som base. På det meste så jeg 8 båter longside. Og ja......tror du sliter hvis du vil ut ;-)

 

Vi kommer tilbake i sommer. Da er det Bon Jovi konsert på Koengen!

Link to post
Share on other sites

pettersand: jeg har stjært det bildet som du la ut ovenfor her......har i lengre tid prøvd å finne ett o.k bilde til avataren.....

Hvis dette ikke er o.k så fjerner jeg den umiddelbart ....

Bedre å få tilgivelse enn tillatelse....... ;-)

 

Medvennligseilerhilsen Janniz.

Link to post
Share on other sites

pettersand: jeg har stjært det bildet som du la ut ovenfor her......har i lengre tid prøvd å finne ett o.k bilde til avataren.....

Hvis dette ikke er o.k så fjerner jeg den umiddelbart ....

Bedre å få tilgivelse enn tillatelse....... ;-)

 

Medvennligseilerhilsen Janniz.

Vel bekomme. Bilde har en historie også. Det er tatt fra min båt på vei ut fra Preveza i Hellas. Vi går utover i en renne merket med bøyer til vi kommer på dypt vann.

Problemet mitt er å få opp bilder her i det hele tatt, finner ingen logisk fremgangsmåte....tar mot råd :pray:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...