Jump to content

Stemningsbilder av båt, sol og sommer:


Worry II

Recommended Posts

  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

dette er en neptunus 145ak som jeg kjøpte i fjor :thumbsup: ikke vert så mye borti båtmerket selv tidligere men bygget i nederland og er nå tatt på land for utbedringer for sesongen. Skrape bunnstoff, bytte gjennomføringer, bytte all navigasjon, forlenge plattform ytterligere, ny kalesje, større thrustere, nye varmere og batteripakker. greit å få tatt alt med en gang så kan kan ha en bekymringsfri sommer :clap:

Så har virkelig fått gått igjennom båten i løpet av vinteren og må si meg veldig fornøyd med kvalitet og løsninger, så kan absolutt anbefale neptunus til andre som vurderer noe litt anderledes enn vanlige princesser/fairliner. er tungt og solid bygget med mye smarte løsninger som jeg ser igjen i flere av neptunus båtene på nett.

Link to post
Share on other sites

To stk Volvo 121c med strak aksling, 12liters monster men til gjengjeld enkel å vedlikeholde med og god plass i motorrom. Fikk oppgitt at de var 450hk men noen sier 408hk. Uansett så ligger vi mest på 10-13knop (1000-1200rpm), men med full diesel/vanntank og to rib joller bakpå (22-23tonn) så nærmer den seg 25knop. Prøvde kun en gang i sommer å gi litt på for å se men var kun ett kort stykke👍 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...