Kenneth 81 Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Det som er synd er at dette rotet risikerer sverte det som tross alt er en veldig sterk merkevare ganske kraftig... Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
baatsman Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Det er ikke første gangen denne "merkevaren" er i bråk. Og ikke vil jeg kalle den sterk heller. Men enda mer svekket, ja. Produktene virker bra, men dessverre trengs en sterk lev. Også. Regner med at det finnes mange underlev som er norske. Og er båten da 5 år eller eldre spiller det liten rolle. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
saga_25 Svart 8.Juni.2013 Del på Facebook Svart 8.Juni.2013 Jeg kjenner til ett par av sakene skorgenes har gående mot seg nå, den ene spesielt kjenner jeg rimelig godt! Jeg kommer ivertfall aldri til å kjøpe verken skorgenes eller viksund i fremtiden så lenge dagens eiere står ved roret! Så mye rot, løgn og ansvarsfraskrivelse er ikke ett profesjonelt selskap verdig! Og det er utrolig synd, for skorgenes leverer ett lekkert design og sjødyktige båter, men det hjelper så lite når kvaliteten er horribelt dårlig! Skal de overleve i dagens pressede marked er de nødt til å levere kvalitet, og ikke minst ta vare på kundene etter de har betalt båten også! Enn så lenge kommer ivertfall jeg til å fraråde venner og bekjente til å handle båt hos både skorgenes og viksund! Amen! Sitér dette innlegget Link to post
Tosa87 Svart 12.August.2023 Del på Facebook Svart 12.August.2023 Har Viksund gutta starta opp igjen gjennom navnet til NB? NB Nowa 375 St.Cruz av Strusshamn Båt og Service Senter AS https://www.finn.no/295904697 Sitér dette innlegget Link to post
Tosa87 Svart 12.August.2023 Del på Facebook Svart 12.August.2023 Står kanskje noe her for dem som har ab https://www.av-avis.no/nyheter/i/dKwyz/naa-er-det-baataktivitet-i-strusshamn-igjen Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 12.August.2023 Del på Facebook Svart 12.August.2023 Var innom strusshamn tidligere i sommer og der var det aktivitet i lokalene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.