Jump to content

Viksund Boat AS har begjært oppbud.


Renita

Recommended Posts

Det er ikke første gangen denne "merkevaren" er i bråk. Og ikke vil jeg kalle den sterk heller. Men enda mer svekket, ja. Produktene virker bra, men dessverre trengs en sterk lev. Også. Regner med at det finnes mange underlev som er norske. Og er båten da 5 år eller eldre spiller det liten rolle.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Jeg kjenner til ett par av sakene skorgenes har gående mot seg nå, den ene spesielt kjenner jeg rimelig godt! Jeg kommer ivertfall aldri til å kjøpe verken skorgenes eller viksund i fremtiden så lenge dagens eiere står ved roret! Så mye rot, løgn og ansvarsfraskrivelse er ikke ett profesjonelt selskap verdig! Og det er utrolig synd, for skorgenes leverer ett lekkert design og sjødyktige båter, men det hjelper så lite når kvaliteten er horribelt dårlig!

Skal de overleve i dagens pressede marked er de nødt til å levere kvalitet, og ikke minst ta vare på kundene etter de har betalt båten også!

Enn så lenge kommer ivertfall jeg til å fraråde venner og bekjente til å handle båt hos både skorgenes og viksund!

 

Amen!

Link to post
Share on other sites

  • 10 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...