Smartrib330 Startet 25.November.2012 Del på Facebook Startet 25.November.2012 Så litt på nettet og oppdaget at det sto at nå er vannscooter lov igjen, hvis de er produsert i eu. Stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 25.November.2012 Del på Facebook Svart 25.November.2012 (redigert) De er lovlig å selge/kjøpe, men ikke å bruke fritt i Norge.. Dette er per i dag... Men ESA er ikke enig med den norske bruksbegrensningen. Norge skal vel gi et tilsvar i disse tider på ESA sin innvending dette.. Så vil tiden vise hva som hender.. Redigert 25.November.2012 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Jan E. Svart 25.November.2012 Del på Facebook Svart 25.November.2012 For tiden venter ESA om svar fra Miljøvernministeren for å komme videre i sin vurdering. Og ellers venter en på hvordan det går med en anke i en vannscooter sak. Flere politikere, næringsdepartementet og andre er mot et forbud, andre departementer og personer er for et forbud. Tolldirektoratet vet vel ikke helt hvor de står, men avgiftsbelegger alt uavhengig om konkurransebruk eller fritidsbruk for å være sikker Står noen linker til en del artikler mot slutten i denne tråden om hvor sakene står. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
All In Svart 26.November.2012 Del på Facebook Svart 26.November.2012 Kan man ikke bare søke om lov? Har de gjemmel for å nekte en søknad? Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 26.November.2012 Del på Facebook Svart 26.November.2012 De kan bare gi tillatelse i områder som ikke kan bli påvirket negativt med tanke på miljø... At det ferdes motorbåter med 1000HK+++ i de områdene som er forbud for vannscooter, er bare heeeelt naturlig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.